![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tulee vissiin ivecon asetelma? Vai porasitko uzin asetelman ivecon vauhtipyrään sopivaks? En teidä tuota ivecon kytkimen levyn paksuutta mutta soita huomenna vaikka lielahdenautokeskukseen. Siellä tietää.. saattaa olla että ei irrota on sen verran paksuus eroa vaisinkin kun hivenen lämpiää..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Helppiä | Tunari55 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.02.2008 18:58 |
| Helppiä aloittelijalle... | TROOPER | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.10.2007 19:34 |
| helppiä tarvitaan | Valko-bandiitti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.01.2007 16:43 |
| Tarttis prässiä (helppiä) | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.02.2006 14:15 |
| helppiä please | 007 | Kysy MäIteltä | 0 | 10.08.2002 19:37 |