Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.03.2006, 14:15
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
missä kipua kun laittaa pakin päälle ja lähtee peruuttamaan kuuluu eräänlaista "klapotusta" ja hieman kovempaa ajaen eräänlaista "rallatusta" jostain jakolaatikon/vaihdelaatikon paikkeista. eteenpäin mentäessä ääni ei kuulu. ääni ilmestyi tänään pihasta peruuttaessa eikä kyseessä ollut minkäänlainen ryntäytys tai muu erityistä rajuutta käyttäen toteutettu ajotapahtuma. onko jokin laakeri/akseli/hammaspyörä/ristikko nyt sitten poikinut vai mistä moinen?
voi eka ollu menny laakerit laatikosta ja sen seurauksena pakki rattaat kärsineet.
kiitos by anonyymi

Note! This message was posted anonymously!
Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sj410:n pakin äänet verneri Tekniikka & Jutustelu 4 10.06.2007 21:25
SJ410 vaihdelaatikon pakin vahvistaminen?? korbimotors Tekniikka & Jutustelu 3 07.06.2007 21:06
O: Pakin rattaat hiluskiin Tollukka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.03.2006 13:08
O: Nissan King Cab pakin rattaat O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.01.2006 17:18
O:UAZ 1. vaiheen ja pakin rattaat -MAKE- O/M/V Muut 0 05.09.2005 19:45


Sivu luotu: 13:08 (GMT +2).