Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2006, 17:29
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Itsellä lyhyt roki ja olen tykännyt pienin rajoituksin. Ilman turboa 31" karkeat kumit tuppaa olemaan maantiellä esteenä, laatikosta piti yksi mutteri kiriä kun pääsi sisuskalut hölskymään ja ehdottoman hauska olis saada lukkoja!! ( tarkennuksena akseleille ) jos joskus on aikaa niin itse olen ajatellut turbottaa koneen, kesto hiukan epäselvä.. toiset sanoo että ei laakerit kestä, toiset että sama mylly kuin turbollisessa.. Saattaisimpa nyt ottaa tällä kokemuksella jonkin sellaisen merkin jota jokainen naapuri ropaa, niin olis helpompaa. Isona plussana pidän kuitenkin sitä että tietoa kyllä löytyy, kun viitsii kysellä. Metsässä kohtuullinen menijä.. En kyllä omastani luovu ja kun poistuu rekisteristä niin rakentelu vain yltyy..

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napero mettäkelposeks? tdic-racer Maasturiprojektit 24 04.02.2007 17:03
Mitsusipsi Napero Tekniikka & Jutustelu 11 29.11.2005 12:24
M/V: Napero TD IC -90 7h O/M/V Muut 3 11.02.2005 09:13
Napero vs. Trooper turakki Tekniikka & Jutustelu 8 18.03.2004 17:47
Napero Borg Tekniikka & Jutustelu 0 03.09.2003 17:35


Sivu luotu: 14:41 (GMT +2).