![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mikä siinä kc niin pänniin ihan hyvin se menee metsään ja tulee poiskin kaatuukin ihan mallikkaasti minua pänniin enemmän nämä toyotan omistajat jotka istuu paikallis shellillä ja kehuu bj meno kykyä kertaakaan eivät ole lähteneet todistamaan sitä meno kykyä on ollut jotain kissan ristiäisiä joka vetää tästä herneet nenään kattokoon peiliin t susiraja Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Nissan KingCab 4x4 -88 | KingCab4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 03.05.2008 15:24 |
| M:NISSAN KINGCAB -86 | MouhijärvenMies | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.06.2006 13:52 |
| Nissan kingcab 4x4 dsl | O/M/V Muut | 8 | 04.04.2005 09:32 | |
| M: nissan kingcab 4x4 85myyty... | oska80 | O/M/V Muut | 8 | 03.04.2005 19:46 |
| Nissan KingCab 4x4 | O/M/V Muut | 2 | 31.01.2005 18:49 | |