Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.12.2005, 14:51
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kuorma-auton nastat paikalle käytettyihin talvirenkaisiin ei ole hinnan kirous! Pitoa löytyy riittävästi jäällä ja lumella. Eikä irtoa eka kiihdytyksessä. Toinen vaihtoehto on ostaa Norjasta kunnon talvirenkaat.

Ja nyt on turha alkaa huuteleen, että mitä poliisi sanoo jne... paskahousut noudattaa lakia pilkulleen tärkeintä on, että pysyy tiellä joka kelillä!?!
Itse en ole nastarenkaita ostanut kuin viimeksi joskus 90-luvun lopulla.. Vellihousut ajaa nastoilla <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Tosin eipä täällä paljoa näy noita liukkaita säitä, suolaa on kyllä sitäkin enemmän <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

-- Pajero, citymaastureiden aatelia --

Nerd-O

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Insa Sahara 235/75/15 MYYTY PitBull O/M/V Renkaat ja vanteet 1 26.03.2008 20:14
M: Insa sahara 235/85/16, Meni jo... Teukka O/M/V Renkaat ja vanteet 1 02.01.2008 17:47
M:INSA SAHARA 31/10,5-15 UUSIA Ipe64 O/M/V Renkaat ja vanteet 3 23.12.2007 14:03
M: insa turbo sahara MYYTY juhakos O/M/V Renkaat ja vanteet 2 09.07.2006 20:23
Insa Sahara Niva-mies Tekniikka & Jutustelu 0 23.02.2006 00:04


Sivu luotu: 00:29 (GMT +2).