![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kuorma-auton nastat paikalle käytettyihin talvirenkaisiin ei ole hinnan kirous! Pitoa löytyy riittävästi jäällä ja lumella. Eikä irtoa eka kiihdytyksessä. Toinen vaihtoehto on ostaa Norjasta kunnon talvirenkaat. Ja nyt on turha alkaa huuteleen, että mitä poliisi sanoo jne... paskahousut noudattaa lakia pilkulleen tärkeintä on, että pysyy tiellä joka kelillä!?! Etelässähän ollaan ihan ihmeissää kun sataa 5cm lunta asfaltti tielle. Luulis että maasturimiehet pysyy tiellä 4veto vehkeillä joka kelillä! Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Insa Sahara 235/75/15 MYYTY | PitBull | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 26.03.2008 20:14 |
| M: Insa sahara 235/85/16, Meni jo... | Teukka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.01.2008 17:47 |
| M:INSA SAHARA 31/10,5-15 UUSIA | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 23.12.2007 14:03 |
| M: insa turbo sahara MYYTY | juhakos | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 09.07.2006 20:23 |
| Insa Sahara | Niva-mies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.02.2006 00:04 |