Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.12.2005, 23:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kuorma-auton nastat paikalle käytettyihin talvirenkaisiin ei ole hinnan kirous! Pitoa löytyy riittävästi jäällä ja lumella. Eikä irtoa eka kiihdytyksessä. Toinen vaihtoehto on ostaa Norjasta kunnon talvirenkaat.

Ja nyt on turha alkaa huuteleen, että mitä poliisi sanoo jne... paskahousut noudattaa lakia pilkulleen tärkeintä on, että pysyy tiellä joka kelillä!?!

Etelässähän ollaan ihan ihmeissää kun sataa 5cm lunta asfaltti tielle. Luulis että maasturimiehet pysyy tiellä 4veto vehkeillä joka kelillä!

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Insa Sahara 235/75/15 MYYTY PitBull O/M/V Renkaat ja vanteet 1 26.03.2008 20:14
M: Insa sahara 235/85/16, Meni jo... Teukka O/M/V Renkaat ja vanteet 1 02.01.2008 17:47
M:INSA SAHARA 31/10,5-15 UUSIA Ipe64 O/M/V Renkaat ja vanteet 3 23.12.2007 14:03
M: insa turbo sahara MYYTY juhakos O/M/V Renkaat ja vanteet 2 09.07.2006 20:23
Insa Sahara Niva-mies Tekniikka & Jutustelu 0 23.02.2006 00:04


Sivu luotu: 19:38 (GMT +2).