![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Kun nyt ette sitä searchia osaa käyttää, niin sanottakoon että ainakin BJ oli parempi ajaa palalukolla kuin kitkalukolla talviolosuhteissa. Kyllähän se perä irtoaa kun polkaisee, mutta paljon hallitummin kuin tasauspyörästöllä, jolla useimmiten vain toinen pyörä sutii.
Pitävällä pinnalla kaartaessa on hyvä huomioida, että kun lukko ei mene päälle, niin kaarteeseen nähden vain sisempi pyörä vetää, eli pyrkii vastustamaan kääntämistä. Nätisti kun ajaa niin tämä ei haittaa, mutta vauhdikkaammassa ajossa auto kampeaa vastaan. Tietysti jos hönkä olisi vapaastihengittävällä koneella riittänyt kumin polttoon, olisi voinut ajaa hienossa sivuluisussa lukko kiini. Nämä pätevät siis kun on lukko taka-akselilla. Etu-akseliltaan palalukolla varustetun auton olen vain kerran nähnyt tositoimissa, ja oli se lumisessa metsässäkin aika kankea kääntymään. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Automaattilukko Hiluxiin Löyty jo | HiluMiks | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 29.06.2007 08:58 |
Kääntöjarrut ja automaattilukko | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.11.2006 02:01 |
Automaattilukko ja pienempi vararengas | KariS | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.04.2006 12:43 |
chevy talvella | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.09.2005 12:03 | |
SJ:n peräöljyt talvella | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2004 12:18 |