![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mut hemmetin iso/jämäkkä kytkin vois kuitenkin kuitenkin olla tarpeen, eli jos kytkintä joutuu luistattaan niin se lämpenee, ja kun luistatusta ei enää tarvita, tavallinen kytkin ei enää pidä. Luistatuksen tarvetta voi tietty vähentää tarpeex tiheillä välityksillä (tai sitten automaatti + riittävän iso jäähdytin + tarvittaessa lämpömittari).
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rokin kulutus | pasi1 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.01.2007 14:54 |
O: Rokin etukardaani | dieselmoottori | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.01.2007 11:30 |
rokin kylmäkäynnistys | raihatsumies | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.11.2006 18:20 |
Rokin virtalukko | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.05.2006 15:02 |
rokin kitka | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.11.2005 23:01 |