Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 03.11.2005, 07:13
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Viestit: 1.053
Perusasetus

Matkailuvaunua(melko iso)vedelleenä täytyy sanoa, että olis ehdottoman tärkeetä saada vetoautoon mahdollisimman hyvä pito. Vetoauton pysähtyminen kun vaikuttaa aika radikaalisti kärryn jarruttamiseen. Inertia jarrut perustuvat massaan, joka vaikuttaa vetopään kautta kärryn jarruihin. Eli kusessa ollaan jos auto liukuu kärryn edessä jarruttaessa.

Tietenkin jos sulla on sähköjarrut tämä ei päde, mut on kyl vähä harvinaisempia...



Eli autoon nastat ja kärryyn kans!

Toinoi raskaasta kalustosta sen verran et henkilöautossa renkaan pinta-ala vois olla vaik yks kämmenenala ja ei painoa, kuorma-autossa on vaik kolme ja runsaasti painoa. Tuo massa pitää ne tiellä. Tosin ennakointi korostuu talvikeleillä...

-Jeppismeininki ja vitulla päähän-


Edited by - Mutamies on 03/11/2005 07:22:03
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Lada 2107 -88 myy/vaihtaa komu O/M/V Ajoneuvot 0 30.01.2008 22:43
APUVA SAAKO VAIHTAA RUNGON HJ61 ? nvaris Tekniikka & Jutustelu 7 20.05.2007 16:16
Kiinnostus vaihtaa konetta lantikka Tekniikka & Jutustelu 10 17.11.2006 08:50
Mixi vaihtaa Tbi Hei matolaatikkoon? SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 0 24.05.2006 16:32
kun vaihtaa jousipakat Tekniikka & Jutustelu 4 13.04.2006 18:54


Sivu luotu: 20:55 (GMT +2).