![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Edestä jos käännät kulmaa niin raidetanko ei enää mahdu kulkemaan lehtien yläpuolella,tai näin olen ymmärtänyt.Viisaammat kertokoot lisää.
Ja Geswas heitti semmoisen jutun ilmoille että noilla "erinopeus" nivelillä pitäisi olla samat kulmat ylhäällä sekä alhaalla. Muuten alaristikko pääsee helpolla ja yläristikko joutuu sitäkin kovemmalle,ihan järkeenkäypä selitys. Pitäisi joskus koittaa jollain pienellä kardaanilla jossa on ristikot molemmissa päissä,takkuaako toinen pää tosiaan jos toinen on suorana. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SPOA Suzukin ohjaus | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 14.09.2009 14:03 |
spoa sj:hin | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.08.2007 22:02 |
soa/spoa? | tolavi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.03.2007 22:01 |
Ideoita suzukin ohjaukseen? (spoa+tehostin) | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.07.2005 23:04 |
M: suzukin eniten kestävät spoa aksulat | ninni | O/M/V Muut | 3 | 29.05.2004 16:11 |