Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 31.10.2005, 19:59
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Edestä jos käännät kulmaa niin raidetanko ei enää mahdu kulkemaan lehtien yläpuolella,tai näin olen ymmärtänyt.Viisaammat kertokoot lisää.
Ja Geswas heitti semmoisen jutun ilmoille että noilla "erinopeus" nivelillä pitäisi olla samat kulmat ylhäällä sekä alhaalla.
Muuten alaristikko pääsee helpolla ja yläristikko joutuu sitäkin kovemmalle,ihan järkeenkäypä selitys.
Pitäisi joskus koittaa jollain pienellä kardaanilla jossa on ristikot molemmissa päissä,takkuaako toinen pää tosiaan jos toinen on suorana.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SPOA Suzukin ohjaus -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 32 14.09.2009 14:03
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
Ideoita suzukin ohjaukseen? (spoa+tehostin) jnu Tekniikka & Jutustelu 12 19.07.2005 23:04
M: suzukin eniten kestävät spoa aksulat ninni O/M/V Muut 3 29.05.2004 16:11


Sivu luotu: 18:22 (GMT +2).