![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tein ekan kovanpenkin jenkki-STWhen -89. Silloin malli-Kaivoksela eli pahinta pilkunviilausta. Onneks vuonna 1990 sai heittää seinän laminoidulla ikkunalla hemmettiin ja tehdä selkänojan sopivaan kulmaan. Juuri viimeisestä STWstäni rapsin kilvet pois. Se 1989 rekisteröity Raumalla: alkuperäinen verhoilu ilman täytteitä alkuperäisessä selkänojassa. Eikä siellä ei tarvinnut olla 90 astetta!! Näppärä tuo orkkis-selkänoja, tarpeen mukaan sai sen alkuperäisesti eteen ja alas kallistettua jolloin täyskokoisia vanereitakin pystyi kuljettamaan. NO BRAKES, NO GEARS, NO FEAR: SPEEDWAY
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tietoja wagoneerista | -Epeli | Chit-Chat | 7 | 22.07.2010 09:23 |
LJ70 tarttis uuden kuskin penkin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.02.2007 19:32 | |
Uazin lattian maalaus ja penkin pääliset | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 30.09.2005 19:54 |
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.05.2004 00:13 |
tietoja -94 vettestä | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 31.03.2003 11:33 |