Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.10.2005, 17:49
Joukka:n Avatar
Joukka Joukka ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 619
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mielestäni automaatti on syvältä sieltä jostain. Ensinnäkin eturenkaan eteen tulee vaikka hieman isompi kivi. Automaattihan pysähtyy siihen kiven eteen ja ainoa tapa millä pääset sen yli on lisäämällä kaasua. No sitä kun on tarpeeksi niin yli mennään, mutta ikävästi hyppäämällä. Ei hyvä.
Nerd-O
Nyt kyllä kuulostaa siltä, että olet ajanut rikkinäisellä automaagilla.
Sulla on varmaan turbiini napannut kertalaakista kiinni tai jotain jos ei lähde liikkeelle rauhallisesti.

Ehjällä autiomaatilla käy näin:
Eturenkaan eteen kun tulee isompi kivi, niin kone ei sammu kuten voi käydä manuaalilla,
vaan rengas nousee hallitusti kiven päälle kaasua sopivasti lisäämällä.

Jaa, mut joo, kyllähän se automaatilla muuten hyppääkin, myönnän.
Kun laittaa kaasun pohjaan ja siirtää vaihdekepin N asennosta D:lle. <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>


- www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com
- sekä Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.


Edited by - Joukka on 19/10/2005 18:49:52

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj 60 vm 82 er-controller? mikä on ja mitä tekee? Tekniikka & Jutustelu 1 10.12.2007 08:27
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) velikani Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2007 16:09
Maastoauton Renkaat Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2006 11:13
Haluatko maastoauton omistajaksi? wallu Linkit 1 31.10.2003 08:03
Maastoauton väärinkäyttöä LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 0 22.08.2003 08:40


Sivu luotu: 18:35 (GMT +2).