Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.10.2005, 14:00
KuningasHytti KuningasHytti ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.09.05
Sijainti: Orivesi, Finland.
Viestit: 90
Perusasetus

Lainaus:
quote:
miten olis kolminopeuksinen jakoloota: http://www.stak4x4.com/tech.htm
eli 5.44:1 ja 3.05:1 ja tietenkin 1:1

__________________________________
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
Eli kun moottori pyörii satasta ja yli, pyörähtää pyörä yhden kierroksen? 1000 se tekis sitte kymmenen kierrosta...?!!

Lienenkö väärässä?

PIDÄ TURPAVÄLI!!kiitos!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
välityksistä Tekniikka & Jutustelu 10 14.04.2008 22:31
vaihteistojen välityksistä mettäsika Tekniikka & Jutustelu 4 19.11.2007 18:12
Välityksistä vepele Tekniikka & Jutustelu 4 27.08.2007 15:34
välityksistä Antte Tekniikka & Jutustelu 0 10.01.2007 12:52
välityksistä miksu1 Tekniikka & Jutustelu 6 05.12.2004 09:35


Sivu luotu: 15:01 (GMT +2).