![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
En voi sanoa olevani expertti vain kerran ollut mukana ja sekin meni v.. illeen... Alkuun luithan noi: http://www.roverfriends.fi/warnsivut/saannot.htm - Polttoainetta kannattaa ottaa mukaan "varikolle" tai autoon - Katsastukseen kannattaa mennä ajoissa jonoja tulee ja lähtöön mennään katsastus järjestyksessä (korjatkaa jos olen väärässä) - Hyvä taskulamppu tai pari on poikaa (me hukattiin se ainoa mikä oli mukana??) - Malttia yleisö erikoiskokeilla ettei riko autoaan heti kättelyssä niin kuin me (sektorivarsi poikki joka saatiin korjattua juuri ja juuri) - Vararengas tietysti - Kilpailun kulku käydään hyvin läpi paikanpäällä ohjaaja kokouksessa. - Kannettavan lisäks kannattaa varata mukaan hyvä paperikartta meillä oli liikaa ongelmia kannettavan kanssa ja on turhauttaavaa läheteä sinne asti opettelemaan. Etkä varmasti ole ainoa ensikertalainen rohkeasti mukaan vaan porukkahenki oli oikein hyvä. Siinä pari seikkaa mitä tuli nyt pikaisesti mieleen.. Tänävuonna en todennäköisesti pääse lähtemään warniin mutta ens vuonna sitten uudestaan kun kalusto valmistuu ja on enemän aikaa...ehkä Edited by - SoSo on 02/10/2005 21:23:51
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Vinssin moottori 12V Warniin. | Janex | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 17.04.2008 18:24 |
| RAVIJOKI 1.4.2006 Tapahtumatietoja pliis | vepele | Tapahtumat | 24 | 07.04.2006 07:25 |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| Autojen kuljetusta WARNiin? | Junnu | Tapahtumat | 5 | 27.09.2005 20:27 |
| Warniin harjottelemaan. | PeteTurku | Tapahtumat | 0 | 13.09.2004 20:58 |