Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.10.2005, 20:21
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Toyota LJ ja ei kovin paljoa kokemusta kuskilla eikä kartturilla. Autossa on vinssi ja mudterrainit.
Voisiko joku aikaisemmin siellä olut kertoa lähtösysteemistä ja itse kilpailun kulusta. Ja kaikki muukin tieto olis tervetullutta. Ottaa päähän kun joka paikassa kaikki kirjoittelu lähtee siitä että jokainen on ollut ainakin viis kertaa mukana kisassa.

Note! This message was posted anonymously!

En voi sanoa olevani expertti vain kerran ollut mukana ja sekin meni v.. illeen...
Alkuun luithan noi:
http://www.roverfriends.fi/warnsivut/saannot.htm

- Polttoainetta kannattaa ottaa mukaan "varikolle" tai autoon
- Katsastukseen kannattaa mennä ajoissa jonoja tulee ja lähtöön mennään katsastus järjestyksessä (korjatkaa jos olen väärässä)
- Hyvä taskulamppu tai pari on poikaa (me hukattiin se ainoa mikä oli mukana??)
- Malttia yleisö erikoiskokeilla ettei riko autoaan heti kättelyssä niin kuin me (sektorivarsi poikki joka saatiin korjattua juuri ja juuri)
- Vararengas tietysti
- Kilpailun kulku käydään hyvin läpi paikanpäällä ohjaaja kokouksessa.
- Kannettavan lisäks kannattaa varata mukaan hyvä paperikartta
meillä oli liikaa ongelmia kannettavan kanssa ja on turhauttaavaa läheteä sinne asti opettelemaan.
Etkä varmasti ole ainoa ensikertalainen rohkeasti mukaan vaan
porukkahenki oli oikein hyvä.

Siinä pari seikkaa mitä tuli nyt pikaisesti mieleen..
Tänävuonna en todennäköisesti pääse lähtemään warniin mutta ens vuonna sitten uudestaan kun kalusto valmistuu ja on enemän aikaa...ehkä



Edited by - SoSo on 02/10/2005 21:23:51

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Vinssin moottori 12V Warniin. Janex O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.04.2008 18:24
RAVIJOKI 1.4.2006 Tapahtumatietoja pliis vepele Tapahtumat 24 07.04.2006 07:25
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
Autojen kuljetusta WARNiin? Junnu Tapahtumat 5 27.09.2005 20:27
Warniin harjottelemaan. PeteTurku Tapahtumat 0 13.09.2004 20:58


Sivu luotu: 03:35 (GMT +2).