![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
onks siitä mitää muutosmerkintää otteessa? Jos ei, ni tulee broblem.. Ehkä, K5 on sen ikänen et niitä varmaan riittää eri korkusia ku ei o kaikkia saatu kirjattua.(Niinku hyvinä aikoina ku muutoskatsasti B-asconaa 165/13 tilalle 225/50-15 ja sen verran matala ettei konttorin nosturille menny ku lankkuja pitki.) Oli asiat joskus hyvin... Ei keulinu insinööri turhasta.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Olkalaakerin kiristys | HJ85 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 22.09.2008 12:21 |
hj luko (kiristys) | GENOBI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.08.2007 21:25 |
hj pinjonin kiristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.02.2006 19:39 | |
Kässärin kiristys LJ | joker | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.10.2005 09:40 |
******** (edit) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 8 | 11.08.2005 18:02 |