Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.09.2005, 02:49
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 468
Perusasetus

Kommentoinpa nyt kuitenkin. Kolme pajeroa omistaneena sanoisin, että ei se pajero nyt niin huono hankinta ole. Maantiellähän pajero on todella herkku ajaa. Kulkee tasaisesti ja moottoritielläkin vauhdissa pysyy. Ja kyllä sillä satunnaisessa metsäkäytössä pääsee ihan mukavasti. Tietysti sen vääntösauva keulan takia esim. ojien yli tai suolla joutuu vauhdilla menemään, jos ei kiinni halua jäädä. Mutta itse pitkällä pajerolla ja 235/75/15 katurenkailla sinnittelin kolmen safarin verran mukana, joten kyllä sillä pääsee kun on vaan kanttia mennä. Mutta ei se tietenkään safarikäytössä jäykällä etuakselilla varustetun maasturin veroinen menijä ole, mutta ajaa asiansa ja kyllä sillä auton saa hinattua. Ja jos olet pajeroa hankkimassa pääsääntöisesti käyttö-autoksi, niin mikäpä siinä. Ja mitä näihin kansi- ja laatikkovikoihin tulee, niin kyllä ne kestää, jos kuskilla järki juoksee. Itse en ainakan saanut yhtään kantta/laatikkoa hajalle. Liekö ollut tuuria tai sitten ei vaan kerenneet hajota vaikka aika kovalla käytöllä jokainen pajero minulla on ollut. Onhan siinä tietysti omat pikkuvikansa, mutta kaikissa autoissahan niitä on.<img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle>

Toyota FJ-40 -75 / 35x12,5x15 Procomp Xterrain

SLCK #264

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
Pajeron räjäytyskuvat Bruno Chit-Chat 5 16.01.2007 23:18
M: Pajeron laatikko, yms. KIM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 30.08.2006 06:45
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 15:03 (GMT +2).