![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Vikavirtasuoja haisteleekin "karkuun mennyttä virtaa"
Eli kuormitus ei vaikuta vaan jos virtaa menee esim. ihmisen tai kostean sähkölaitteen kautta maahan. Se tunnustelee, että vaiheiden ja nollajohtimen summavirta on sallitun päässä nollasta. Toi sanonta, että se on nopeampi koskee juuri maavuotoja ei siis normaalia ylivirtaa, jota varten on taas ylivirtasuojat, eli sulakkeet. Sulakkeen pitää palaa oikosulussa enintään 0,4 sekunnissa ja se on liian pitkä aika roikkua johdossa, ettei henki lähtis. Vielä vaarallisempaa on jos vika on sellaisessa paikassa, jossa virta rajoittuu sellaiselle tasolle, että sulake ei pala. Vikavirtakytkin kytkee tällöinkin syötön pois. Tlipahan avauduttua ![]() --Bisnis, sano ryssä kun naisen näki.-- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ / HJ:n sähköt | mikkohen | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.02.2008 06:54 |
Sähköt Män! | KuningasHytti | Chit-Chat | 8 | 29.10.2006 10:18 |
LJ/RJ sähköt | Hippo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.01.2006 00:19 |
M:tallin tyhjennystä | O/M/V Muut | 25 | 31.10.2005 11:01 | |
BJ-40 sähköt | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.10.2004 14:01 |