![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitähän etua sekoittamisesta saadaan? Liian korkeasta oktaaniluvusta ei ole erityista haittaa, jos nyt ei hyötyäkään. Jos sinne saa sotkettua vaikka 10% vähän halvempaa tavaraa, niin ei siitä kustannukset vielä alene niin paljoa, että itse viitsisin ryhtyä tuohon. Kun yksi Discovery muutettiin dieslistä bensakoneeksi, niin kyllä se matalapuristeinen V8 kävi oikein pirun huonosti ja työnsi hallin täyteen valkoista savua "sotkubensalla". En tietty tiedä suhdetta, mutta tankki oli kyllä yritetty tyhjentää ennen bensan lisäämistä. T, Antti
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
CJ7 Diesel | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 20.12.2007 18:34 |
m: 6.2 diesel | jeepwillys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.10.2007 18:44 |
M:K-750 -67 (900 diesel) | jp-suzuki | O/M/V Muut | 5 | 10.06.2007 11:41 |
m: LR ser III 109 diesel 73 | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.03.2006 21:17 |
2-t diesel | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.02.2006 11:41 |