![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
morjens Vaihtelin samat kumit kesällä ja suosittelen molempien kumien vaihtoa samalla kertaa.Jos kumeissa on vähankin murtumia menee samalla jarrujen ilmauksella.Itse purin vasemman puolen olka-akselista ym ym ja sen jälkeen "viisastuin" ja oikealta irrotin jarruletkut,ohjauksen ja akseliputken pultit ja vedin koko paketin kerralla irti.Kumin pystyy vaihtamaan purkamatta enempää ja aikaa ei mene kuin 1h puoli.MUTTA TAIKASANA on pikaliima jolla saadaan kumin kaulus pysymään olka-akselin urassa,huomaat kun rupeat asentamaan pakettia paikolleen. Täys kaasu säästää aikaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| volvon murroksen suojakumi? | oska80 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 18.02.2008 18:04 |
| DetNetNuke portaalin testailua | jappe | Chit-Chat | 4 | 23.12.2006 23:35 |
| Kellään tarkkoja mittoja mogin portaalin stefasta? | AAPEEE | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.11.2005 22:05 |
| O: Unimog 404 -61 etukardaanin suojakumi | -MAKE- | O/M/V Muut | 0 | 25.03.2005 19:00 |
| Portaalin korkeus? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.01.2005 08:31 | |