![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Näitä meikäläisen Rankun kikkailukuvia alkaa oleen PS.com pullollaan, mutta tässä vielä lisää. Kävin nimittäin koeponnistaan noi uudet gummit ja hyvältä tuntu. ![]() ![]() Täytyy sanoa, että on paljon hienompaa ajaa, kun ei tarvi joka paikkaan ryskiä meneen hapella. ![]() - Lommone Ranke Rooveri -
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sisun tuunausta | sisua45 | Maasturiprojektit | 269 | 13.01.2021 22:42 |
| suzukin tuunausta | oska80 | Maasturiprojektit | 39 | 20.01.2015 23:18 |
| Suzuki Jimnyn tuunausta | MiggoVilkastus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 04.06.2007 08:07 |
| Venäläistä tuunausta.. | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 15.02.2007 11:23 |
| stRangen "tuunausta" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 18.09.2006 21:07 |