![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kortti -95. Sen jälkeen 5 autoa, jonka jälkeen vuonna 2000 olin tarpeeks varakas hommatakseni ekan maasturin: Snutsuki SJ410 -83, sitten Samurai -90 (-01), LJ70 -90 (-01) ja tuo nykyinen 4Runner -94 (-04). BJ40 oli jo kyllä suunnitelmissa ennen korttia, mutta olivat niin kalliita opiskelijalle ilman opintolainaa. <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Kauanko turbo kestää keskimäärin? | Hessu_Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.12.2006 22:51 |
| Maastureita ruotsiin | ZeiZei | Linkit | 5 | 29.07.2005 18:24 |
| Maastureita Afrikkaan | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.01.2005 22:44 | |
| Kauanko kilpailijattaret pärjäävät ilman TV:tä? | MäIte | Bullshit | 7 | 18.10.2004 15:10 |