![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Korjaamisesta en muuta tiedä kuin että muistelisin sen tapahtuneen jakopään kuorta madaltamalla. Taisi olla Komkin poikien tekosia? Ilmiö että paine nousee vasta paikallaan kierrättämällä voisi johtua siitä, että jos pumppu on päässyt tarpeeksi väljäksi, valuu öljy koneen seistessä pois hampaiden välistä ja pumppu pyörittää pelkkää ilmaa, kunnes paikallaan kierroksia nopeasti nostamalla syntyy tarpeeksi voimakas tyhjiö joka imaisee vihdoin öljyt pumppuun. Eli ajossa kierrokset eivät pääse nousemaan tarpeeksi nopeasti verrattuna paikallaan hurauttamiseen jotta pumppu tulisi ilmatuksi. Tosin arvaushan tämä vain on.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ.n öljypumppu | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.04.2008 06:56 |
Rangen öljypumppu | Range-79 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.06.2006 04:27 |
HJ huoltoon Pohojanmaalla | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.08.2004 15:35 | |
Turbo huoltoon | Rassi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.06.2004 11:05 |
öljypumppu | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 04.04.2003 03:01 |