![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyl se hetken ottaa ennen kuin paineet nousee, mä täytän kyl (aina vaidonkin yhteydessä) suodattimen öljyllä ennen kiinni ruuvaamista. Ota ylimääräinen by pass venttiilin tulppa, poraa 5,5 mm reikä ja vedä siihen M6 kierre. Sitten rasvanippa siihen ja pumppu sit vaan prässillä täyteen rasvaa.... ja vaihda ehjä tulppa sit takas ennen käynnistämistä - ei tartte purkaa edes takas pumpun kantta. Ei se porakoneella pyörittäminen pöllömpi ajatus varmaan ole, mutta mulla läks kyl vetään ilman mitään kommervenkkejä kun oli sumppu ja pumppu avattu. Tapsa - Tässä yhteydessä esitettyjen perustelujen tehtävänä ei ole esittää faktoja vaan edistää asiaa. Ongelma ei synny siitä, että joku esittää valheellisia perusteluja, vaan siitä, että jonkin toisen ryhmän edustajat ovat liian tyhmiä ja uskovat ne -
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Öljypumpun pohjan kiristys? | viikinki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2006 23:03 |
hiekkapuhallkusen jälkeen ????????? | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.03.2005 22:28 |
hj:n öljypumpun vaihto, MITEN | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.01.2004 20:17 |
O: BJ-40 öljypumpun imuputki | MK | O/M/V Muut | 0 | 01.12.2003 09:07 |
Rakastelun jälkeen | Lars | Jokes | 0 | 02.09.2002 02:28 |