![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hummerin levyisessä autossa erillisjousitus alkaa toimia, kun joustomatkat saadaan kohdalleen. Normaalilevyisissä vetarit jäävät niin lyhyiksi, että jouston puute tappaa maastoetenemiskyvyn. Mulla on itsellä ollut (tai on) 6 jäykkäakselista ja 1 erillisjousitettu ja maastossa noi jäykät on ylivoimaisia. Katso myös RTI-ramppituloksia: http://www.offroadpaja.fi/Apu/Ramppi.pdf T, Antti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Erillisjousitus / kiinteäakseli | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.11.2004 22:17 |