Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.05.2005, 21:30
dbltrbl dbltrbl ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.05.03
Sijainti: .
Viestit: 65
Perusasetus

Oisko maahantuoja vaihtanu joihinki vehkeisiin ton k&n putsarin kun olen parissakin nähnyt sen tarran että "elä me vaihtamahan K&n equipped" tms.

Olkaa tyytyväisiä jos saatte jotain takuuseen, mulla oo mitään takuita kun auto on lunastettu vak yhtiön toimesta, tulpatkin menee omaan piikkiin kun vaan sais ne jostain hommattua kohtuu hinnalla...

Ennen putsarin ostoa kannattaa kokeilla ajaa lenkki ilman ilmanputsaria ja vasta sitten juosta ostamaan. Tuskin se ero niin suuri on.

Kompuran päälläolo voi pitää paikkansa, ainakin syylärin jäähytysflektit pyörii huurteenpoistoasennossa usein vaika kone on kylmä.

Mihinköhän ne kaikki ääntämisen takia vaihdetut laatikot joutuvat? mulle heti yksi kiitos!!!



Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: jeep Cherokee 2004 O/M/V Ajoneuvot 0 21.05.2007 09:58
Ostettu KössiKenguru O/M/V Ajoneuvot 6 12.03.2007 15:14
M: jeep cherokee -84 larrylawn O/M/V Ajoneuvot 3 01.08.2006 18:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
jeep cherokee Koontz Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2004 17:56


Sivu luotu: 15:08 (GMT +2).