![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Oisko maahantuoja vaihtanu joihinki vehkeisiin ton k&n putsarin kun olen parissakin nähnyt sen tarran että "elä me vaihtamahan K&n equipped" tms. Olkaa tyytyväisiä jos saatte jotain takuuseen, mulla oo mitään takuita kun auto on lunastettu vak yhtiön toimesta, tulpatkin menee omaan piikkiin kun vaan sais ne jostain hommattua kohtuu hinnalla... ![]() Ennen putsarin ostoa kannattaa kokeilla ajaa lenkki ilman ilmanputsaria ja vasta sitten juosta ostamaan. Tuskin se ero niin suuri on. Kompuran päälläolo voi pitää paikkansa, ainakin syylärin jäähytysflektit pyörii huurteenpoistoasennossa usein vaika kone on kylmä. Mihinköhän ne kaikki ääntämisen takia vaihdetut laatikot joutuvat? mulle heti yksi kiitos!!! ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: jeep Cherokee 2004 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.05.2007 09:58 | |
| Ostettu | KössiKenguru | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 12.03.2007 15:14 |
| M: jeep cherokee -84 | larrylawn | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 01.08.2006 18:40 |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| jeep cherokee | Koontz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2004 17:56 |