![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Minkä valmistajan laakereita/tiiviste sarjoja ootte käyttäny kun olette tehny patrollin turbo koneeseen täys rempan?ja missä kilometreissä ? oma turbokone käy nätisti ei savuta ja ei tule mitään ylimääräisiä sivu ääniä mutta toi 500tkm määrä olis se laakereiden vaihdon syy. ja sitten siitä syötön lisäyksestä niin sitä ruuvia kierretään ilmeisesti auki päin mutta kuinka paljon ?puol kierrosta ei tuntunut viel vaikuttavan . ja se ruuvi numero 2 mikä on sen "hatun" alla niin kuinka monta milliä sitä kierre osaa pitäisi olla näkyvissä?(lukitusmutterista -ruuvinpäähän) kun se oli meinaan ihan irti niin ei ole mitään tietoo kuinka syvällä sen kuuluis olla? t:NhOffroadteam Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin suuttimet | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.01.2006 16:14 |
O: Patrollin sivupeili | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.01.2006 20:56 | |
patrollin takavalot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.01.2006 18:00 | |
patrollin laturista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.01.2006 11:52 | |
O: Patrollin akselit | Jäppä | O/M/V Muut | 0 | 12.03.2004 07:24 |