![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() noin pieneen hyttiin ei mahdu kuin pienet ruosteet, eihän tuo näytä edes pahalta. Paitsi ruosteiden osalta tilanne niin kuin jäävuoren kanssa, vain 1/10 näkyy ensivilkaisulla. Mutta silti ei paha. Vahva suositus, että koppa pois rungolta ja teet kerralla hyvin ruostehommat. Rungon päällä ollessa hommassa turaamisen maku ja ei edes pääse hyvin tekemään. Teletapin kanssa samaa mieltä, että ehdottomasti entisöinti kun vaikuttaa noin orkkikselta. Ei ole varmasti monta LN46 enää liikenteessä, saati orkkiksena. Täällä suomessa ei ehkä osata hinnan arvostaa niin kuin maailmalla. " Offialttarille " uhrattuna tällä ei lopulta ole oikein mitään arvoa, akselit ja jakis muutaman satasen. Kaikki muu on romurautaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä entisöinti.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei tästä ole tarkoitus rakentaa mitään offihirviötä, käyttöautoksi oli ajatus.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Värikin on hieno.
Erottuu uniikkina teiden musta/harmaa/valkoinen massasta. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Alunperin ollut ilmeisesti ruskea tai vihreä. Jälkikäteen maalattu siniseksi.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ja ei muuta kun lisää peltiä.
tässä vaiheessa oli jo saatu kone käyntiin. Avaimelta ei tullut virtaa solenoidille, joka katkaisee polttoaineen ja se aiheutti ongelmia, mutta vedimme solenoidille omat sähköt ja sen jälkeen esikammiodiesel pyöri mukisematta ja sen enenmpää sähköistä välittämättä ![]() Ei tule virtaa avaimelta muuten vieläkään, olisiko virta-avaimen pohja. Jos joku viisaampi tietää, niin kertokaa toki. Laturin löysin onneksi purkaamolta, kun vanha oli kärähtänyt. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Leimalle
noniin taas rapian puolen vuoden tauon jälkeen voisi päivittää mitä sitten tapahtui...
Eli tässä vaiheessa oli peltiosat hitsattu katsuria toivottavasti tyydyttävään kuntoon ja oli aika pestä Hilu ja viedä se viivalle leimattavaksi... Ja yllätys yllätys, leima sieltä tuli ja näin pääsi Hiluxi takaisin tieliikenteeseen reilun 10 vuoden tauon jälkeen. ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Jos Hilun halusi leimalle, niin oli pakko ruosteet korjata. Ei oikein löytänyt yhtään LN46 romikselta jota ei olisi vielä paalattu, niin oli pakko tyytyä volkkarin kopioon. Niinpä kartturin jalkatilaan päätyi VW Tarosta peräisin oleva pellinpala, ja sillä saatiin lattia ja tukipiste korjattua kertaheitolla.
Kuskin jalkatilassa oli jo edellisten vuosikymmenten tilkkutäkit, mutta niiden jatkoksi sai siististi tehtyä jatkopalaa... Muuten kori itsessään olikin suuresti ruosteeton, sillä edellinen käyttäjä oli ruostesuojannut kaiken hyvin kattavasti. |
![]() |
Luokat |
hilux, ln46, toyota |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään "helmi"toyota hilux d4d turbo 4x4 13900e | toyota4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.02.2015 23:46 |
Myyty Toyota ln46 Takalasi h.35e "foto" | SERMAX | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.06.2014 20:59 |
Myydään Hilux ln110 "jenkki" kulmaparkit. Uudet. 60€. | mapa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.05.2014 09:42 |
Ostetaan Hilux LN65 takapoikkipalkki,Calix-lohkolämpöelementti,etukardaaninlaippa(-"nyrkki") | Hek0 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 18.02.2012 20:44 |
Myyty Hilux ln46 37"12,5:illa alkuvuoden tarjous 999e | Pörö | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 12.01.2012 23:15 |