![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Aihiona tämä oli siitä hyvä että oli laitettu jo turpon pumppu, suuttimet, kytkin, 5v loova ja tietenki se turpo Ahdin ja välijäähdytin merkattu jo otteeseen. Millähän tämmönen koppa ois paras vaimentaa jos sais ees pikkusen tuota sisämetakkaa aisoihin? Pakoputki viritys lähtee seuraavana ja sillä saa ainakin sisämeteliä jo reilusti vähemmäksi
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Onko siinä kaikki sisäverhoukset paikallaan.
Jos ei niin kaikkiin pelteihin armaflex pintaan. Jos on niin kaikkiin pelteihin sisäverhouksien alle peltiän vasten vaimennusmattoa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kontista purettu verhoilut ja matot pois. Pittääpä kuuklata armaflexi…
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Takanurkat tehtynä. Runkoon 1 paikka ja koriin kans niin ois tältä erää ainaki hitsailut valamiit. Tässähän saa kohta ruveta jo leima aikaa suunittelemaan
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Melun vaimennuksessa laittaisin isoille pinnoille butyyli/alu mattoa ja päälle pehmeää vaimennusmattoa. Telttapatjan tyylistä vettä imemätöntä ehkä kastuviin paikkoihin ja halvempaa mattoa kuivana pysyviin kohtiin. Siihen vielä verhoilut päälle niin hiljenee jo mukavasti.
Ovista kannattaa ovipahvien alta "höyry sulku" muovit tiivistää huolella tai jopa liimata tilalle butyyli ja sen päälle vielä kokoon painuva pehmeä matto vaikka suoraan ovipahvin sisä pintaan kiinni. Ovien ja luukkujen tiivisteet pitää olla kunnossa ja lukot ja saranat säätää niin että luukut sulkeutuvat tiiviisti. Rintapelti kannattaa vaimentaa huolella ja tukkia kaikki reiät konetilaan. Rungollisissa autoissa rungon ja korin välisten kumien pitää olla ehjät ja joustavat samoin moottorin ja vaihdelaatikon kannakkeet pakoputken kannakkeita unohtamatta. Sisälokasuojat ja pyöränkoteloiden massaaminen hiljentävät sisälle tulevaa rengasmelua. Tietenkin koko pohjan massaaminen hiljentää myös meteliä. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Näimpä. Ovet,jalkatilat ja pyöränkotelot oli itsellä ensimmäisenä mielessä. Ovien tiivisteet saa ainakin uusia kun kajaanista tullessa puhalsi molemmin puolin ovien välistä kylmää ilmaa kabiiniin ja tiivisteet roikkuu molemmin puolin ovien välissä
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Patrolli takasi rattaillaan ja hitsailut ainakin tältä erää valmiit. G20 vanin valot näytti passaavan 720 datsunin maskiin aika hyvin
ei ennää mahottomia leimalle! Sitte pääsee keskittyyn vaikka tuon hirvityksen(puskurin) repimiseen keulasta ja tekemään vähä sipevämmän tilalle.
|
![]() |
| Luokat |
| patrol, porttaali |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Porttaali patikka evo II (Ens savut Om606:sta) | swamber | Maasturiprojektit | 271 | 25.11.2014 09:45 |
| M: Porttaali patikka | swamber | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 29.10.2008 22:57 |
| Porttaali patikka | swamber | Maasturiprojektit | 2 | 04.06.2007 21:21 |
| M: patikka osaa | oska80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 13.05.2006 10:52 |
| Porttaali patikka | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 06.11.2005 14:59 |