Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.11.2024, 13:11
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Voihan niillä vielä kukauden päästellä. Tuo kun astuu voimaan 1.12.2024.

__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.11.2024, 14:15
nemola nemola ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.12.21
Sijainti: Suomi
Viestit: 246
Perusasetus

No niinpä taitaa ollakin, että 1.12. alkaen. Meni mielessä sekaisin sen kanssa, että "Talvirenkaita on käytettävä marraskuun alusta maaliskuun loppuun, jos sää tai keli sitä edellyttää" (ja jostain nerokkaasta syystä näissä on nyt kk:n ero).
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.11.2024, 08:20
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Et kai sä oikeasti päästellyt kesärenkailla menemään viime talvena? Noihan on nimittäin kesärenkaat. Se M+S merkintä ei tarkoittanut yhtään mitään muuta kuin valmistajan ihan oma merkintä jos ne on sitä mieltä, että se toimisi muka talvella. Tuo uusi merkintä ilmeisesti vaatii edes jonkinlaisen testin ja sen pitää täyttää tietyt vaatimukset. Sitä ei vaan voi lätkiä tuosta vaan renkaaseen. Jimny on vielä sen verran lyhyt auto, että itse en kyllä pelleilisi renkailla talvella. Se kun lähtee lapasesta niin siinä ei edes automatiikka voi mitään. Kesärenkailla talvella se on vielä erittäin todennäköistä lähteä lapasesta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.11.2024, 09:56
G13b G13b ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.16
Sijainti: Espoo, Suomi
Viestit: 150
Perusasetus

Olen ajellut -04 jimpalla kesät talvet all seasoneilla, niissä on lumihiutale vuorenhuipun sisällä. Ei suurempia ongelmia seitsemään talveen.
__________________
kalusto: Jimny 2004 G13bb cabrio
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.11.2024, 10:29
nemola nemola ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.12.21
Sijainti: Suomi
Viestit: 246
Perusasetus

Niin no siinä vanhemmassa Jimnyssä ei ole mitään "turhia" ajonhallinnan avustimiakaan. Omia aiempia kokemuksia tällä uudemmalla:

https://forums.offipalsta.com/showpo...&postcount=255

EDIT: Niin tietääkseni se 3PMSF-merkintäkin kertoo jotain vain jarrutuspidosta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uusi Jimny Nerd-O Chit-Chat 157 19.02.2020 18:46
Myyty Toyota 4runner 3.0 bensa/Projekti uusi vuosi uusi hinta 950€ jyväjemmari O/M/V Ajoneuvot 2 01.01.2017 19:50
Myydään Suzuki Jimny UUSI kytkinpaketti Exedy merkkinen 150eur korbimotors O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.06.2016 18:10
Myyty Suzuki Jimny uusi alkuperäinen takapönttö ajelija O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 23.09.2014 23:37
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" JER81 O/M/V Ajoneuvot 2 16.09.2009 21:01


Sivu luotu: 09:40 (GMT +2).