![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Miten tuo pelasi?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
"pienen" säätämisen jälkeen ihan hyvin
![]() Piti vaan opetella kaikki kantapään kautta , soppaa ei saatu vakiopumpusta loppujen lopuksi tarpeeksi ulos. Ahdot karkas korkeiksi vaihtotilanteessa ( autoputket irtoili ) , kun dumppi ei auennut riittävän rivakasti ...tää ratkes kun laitoin alipaineen avaamaan dumpin , ohjaus otettiin kytkinpolkimelta > kytkin pohjaan >alipaine dumpille > venttiili auki ![]() Moottori muuttu paremmaksi käyttää mm. 35-tuumasilla pystyi ajeleen 70 - 80 km / h maantiellä . Ainoo miinus oli ahtimen "naukuminen" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on tämäkin homma nytkähtänyt vähän etiäppäin kun on ollut joutilasta. Turbo vaihtui vähän pienempään kun ei sitä ct26 saanut sovinnolla mahtumaan, nyt on 2005 pajeron turbo ja kokeillaan sillä. Siirsin öljynsuodattimen siirtosarjalla parempaan paikkaan ja siitä sai öljynkin turbolle sopivasti, paluu liitin tuli öljypohjan yläreunaan. Vesikierron meinasin kans laittaa kun vesiletkut on sopivasti vieressä. Imusarjaan meinasin porata liittimen ahtopainemittarille ja siitä samasta paineen sille hukkaportin vivulle. Olisko tuossa nyt muuta vielä ennenku uskaltaa virta-avaimesta kääntää? Syöttöä joutuu varmaan vähän säätään isommalle kunhan pääsee testaileen, tarvisko jotain muuta säätää? Sitten jos kaikki menee hyvin olis muutoskatsastus, mitäs lippulappusia siihen nykypäivänä tarvii, dynolappu ainakin ja jos nyt pääsis siihen 110-120hp lukemaan tarvisko esim. jarruja päivitellä?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Dyno lapun tarviit katsastukseen jarruille ei tarvii tehdä mitään kyllä kannattaa pikkusen syöttö ruuvilla varovasti käydä.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Meillä Leppävirralla 6-pulttisen adapterit napadynossa, saadaan myös tehonmittaustodistus kirjoitettua. Ja jossakin määrin omakohtaista kokemusta B, 3B, 2H,12ht ja 2L johdannaisten ahtamisesta.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
No eihän tuo mahoton matka olis Nykäskylästä sinne ajella ja voishan se olla viisautta että joku joka näistä jotain ymmärtää kattos vielä säädöt kuntoon kunhan tuo nyt tulille lähtee
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Auton pitää vastata vertailuautoa eli esim. PZJ75:sta alustaltaan, jarruiltaan ja voimansiirroltaan. Tästä selvitys muutoskatsastukseen. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Rivipumppu se vissiin on. Mistähän saisi nuo vertailuauton paperit että voisi verrata? Muistelisin että jossakin topikissa oli linkki johonki tojotan tietopankkiin mutta enpä enää löytänyt sitä, muistasko joku mistä löytyy
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Vaikka japan-parts.eu sivuilta printtailet molempien autojen kriittisten osien numeroita.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Säätyväsiipinen turbohan toi on, ilman hukkaporttia. Miten meinasit saada toimimaan? Tuo nyt niin juntturassa että nakkaa mäkeen ja laita joku hukkaportillinen tilalle. Pelkkää ongelmaa muuten jatkossakin.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se kiinteäsiipinen on ja hukkaporttikin löytyy, TF035 turbo 4D56 moottorista. Ja sehän siinä vähän hämäsi kun se turbo pyöri startatessa ja sormella pyörittäessä, Ekan koeajon jälkeen siipikin oli ihan siisti, sen jälkeen nuo moskat siihen tuli jostain syystä, tuo turbo voi kyllä vuotaa öljyä tai vettä tai molempia, täytyy tutkia sitä vielä.
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 05.04.2025 12:09 |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Hieno toteutus on tuo Palden remmikin! Mä oon metästelly netistä noita Matin ehdottamia turboja ja jostain tuli vastaan tommonen Latvialainen Nerings.com, onko kokemuksia tuosta paikasta kellään? Aika hyvät sivut ainakin on. https://nerings.com/en/home/turbokom...itsubishicnspa
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Toyota 3b:hen turbotus paketti | reiska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 04.09.2021 19:10 |
Toyota hj60 turbotus | kingkong78 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 05.09.2018 19:44 |
Ostetaan 2l2 turbotus | Hilux777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.12.2017 11:35 |
Myydään Turbo / Turbotus setti Toyota Hilux, LJ70 | Fourmotion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 15.06.2013 13:54 |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |