![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Eli jos olen tehnyt kuten valmistajan ohje sanoo niin tein sen väärin? Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Se kestää tuolleen sen minkä kestää, mutta jos ruosteen päälle maalaaminen olisi kestävä ratkaisu, niin hiekkapuhaltamista ei kukaan tekisi. Olen itekkin tuota Hammeritea joskus käyttänyt, mutta todennut ettei se Suomen suolateitä kestä.
Jos pitkäikäisemmän haluaa, niin poistaa kaikki ruosteet, laittaa pohjalle epoksin ja päälle polyuretaanin. 2-komponenttiset teollisuusmaalit ylipäänsä kestävimpiä ratkaisuja ja niitäkin voi sekoitella pikkupurkissa keskenään ja levitellä pensselillä pari kerrosta ristiin jos ei ruiskulla voi/halua maalata. Sama homma kilikalipulloissa, niissä 2K maalit myös eri planeetalta kuin 1K maalit.
|
|||
|
|||
![]()
ok, olisin nuo kiinnikkeet varmaan puhalluttanut jos ne olisi saanut irti mutta kun niiden irroitus meni taisteluksi niin tein tollaisen ratkaisun. Autohan tulee seisomaaan tallissa todennäköisesti kaikki talvet mitä se minulla on niin tiesuola ei ainakaan ole ongelma. Alunperin oli ajatus uusia astinlaudat kokonaan mutta päädyin sitten tähän budjetti ratkaisuun.
|
|
|||
|
|||
![]()
Takalasin pyyhkijänmoottori saatu irti mutta se vaati kaiken tuhoamisen niin ulkopuolella olevat mutterit, muovi ja kumi osat kuin sisäpuolella olevat osat. Reikään taidan laittaa tilalle pelkän tulpan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ideoita miten näitä putkia lähtee toisistaan irroittamaan?
Aikamoiseen kuntoon oli pakoputken kiinnikekkin mennyt. Piti sahata koko kiinnike poikki, että sai irti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pientä ehostusta. | Galder | Maasturiprojektit | 57 | 17.11.2014 02:36 |
Pääsiäs puuhastelua villähteellä. | jv | Tapahtumat | 18 | 17.05.2007 10:40 |
TML Trophy 2007 24-25.8.2007 | Eke | Tapahtumat | 15 | 23.02.2007 13:16 |
pientä pintaruostetta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.04.2006 21:24 |
Suzukin kanssa puuhastelua | Tomppa82 | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 24.12.2005 19:44 |