Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.11.2023, 10:21
PikkuViljami PikkuViljami ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.11.23
Sijainti: Salo
Viestit: 9
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MetAxi Näytä viesti
Miten EGR, onko tutkittu? Päästää vuotaessaan ahtopaineet pakosarjaan.
Laita peltilevyn kappale tiivisteen tilalle ja testaa.
Kiitos! Kokeilemisen arvoinen juttu. Ei taida tämän ikäinen valoja sytytellä vaikka egr tukkii

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.11.2023, 21:17
PikkuViljami PikkuViljami ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.11.23
Sijainti: Salo
Viestit: 9
Perusasetus

Egr tukittu, ei vaikutusta. Itse vieläkin olen sähkövian kannalla, toki en tiedä ajattelenko liian vaikeasti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.11.2023, 22:31
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 758
Perusasetus

Saatko gopron tms konehuoneeseen että liikuuhan turbon siivikko myös lämpimänä?
Vähän kuulostas että ei ahda, tai ei saa ruokaa lämpimänä.
Minkä vikakoodin sen antaa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.11.2023, 23:49
PikkuViljami PikkuViljami ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.11.23
Sijainti: Salo
Viestit: 9
Perusasetus

Siis nimenomaan tuo säätö ei liiku lämpimänä, eikä siis tule alipaine kalvolle lämpimänä. Nyt on myös se että tänään kun koitin taas, niin tasakaasulla ahdot seilaa, laitoin käsikaasulla 2500kierrosta ja seurasin siipien säädön liikettä, niin kokoajan souti edes takas.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.11.2023, 23:51
PikkuViljami PikkuViljami ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.11.23
Sijainti: Salo
Viestit: 9
Perusasetus

Ja vikakoodit tosiaan on tuo 12 ja 52, eli ahtopaineanturi ja vgt ohjauspaine
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.11.2023, 08:55
MetAxi MetAxi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.03.09
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 519
Perusasetus

Kokeilepa vielä tukkia egr:lle menevä letku, tai egr:n ohjausventtiilille menevä letku.

Yksi vaihtoehto voisi olla myös jarrutehostin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.11.2023, 09:21
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 758
Perusasetus

Uusitko kaikki alipaineletkut? Onko tuossa erillista varaajaa? Koneessa alipainepumppu? Oletko koittanut että siellä on alipainetta myös lämpimänä? Ja ajonaikana erillisellä mittarilla?

Onhan vaihdettu vgt anturi oikea? Nopea googlaus viittaisi alipainevuotoon tai vialliseen anturiin noilla koodeilla.

Viimeksi muokannut Hcet : 12.11.2023 09:25
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsu l200 turbo aresti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.03.2020 09:37
L200 outo osa? Yölento Tekniikka & Jutustelu 2 17.03.2014 20:07
Ostetaan ostetaan TURBO mitsu L200:seen aresti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 14.02.2012 09:46
Myydään / Vaihdetaan Mitsu L200 Turbo Diesel julapp O/M/V Ajoneuvot 0 19.07.2011 20:39
Myydään M Mitsu l200 4wd -91 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 08.04.2009 20:29


Sivu luotu: 01:42 (GMT +2).