![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
37" ja etulukko ja hiluxin akseli(sama murros kun hj:n) Parhaana päivänä kolme murrosta ja nyt menty rcv:n kanssa 4v ilman hajoamisia. Ovat rahansa arvoiset. Rcv tikut saa myös hj lukkoakseliin.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Täytyy katsella jos sellanen murikka sattuis tulemaan jostain vastaan niin tarpeeksi kauan kun pilkkoo osia niin sitten tilailee ne rcv.t 😀 Harvemmin on ollut yhtä lukkoa tarjolla yleensä pareina myyty tai koko akselit pareina.. taakse sellainen ei mee kun on semi flotteri Perä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on sininen käynyt konttorilla kolmannen kerran ja nyt on muutos hyväksytty..
Otteeseen kirjattiin, että tilapaisistuinten käyttö vain korin ollessa umpinainen.. tämä nyt vähän kismittää kun oltiin varauduttu laki tekstein tähän, mutta ei ollut sana valtaa.. Henkilöautoksi jos muuttaa niin pitäis kuulemma olla vyöt kaikilla ja pääkaari. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No ei. Maastohenkilöauton takapenkillä turvavyöt pakolliset vasta 1.8.1990 ja tyyppitiedoissakin lukee: TURVAVYÖT A+A(KATON OLLESSA IRROITETTUNA B+B), eli käsittääkseni 3-pistevyöt umpinaisena ja lantiovyöt avona. Ja nimenomaan vain etupenkeillä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tätä eilennä tutkiskelin ja en kyllä löytänyt pykälää noista turvavyö vaateista saati pääkaaresta kun Eikös nämä bj40 ole kuitenkin tyyppihyväksytty 6 hengen henkilöautoksi aluksi ja myös avo sellaseksi. Tai tuohon tulokseen tulin myös, että edessä oltava vyöt mutta ei takana.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
On 6-paikkainen henkilöauto, jossa irrotettava katto/voi käyttää avona ilman turvakaarta ja ilman takavöitä.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pusla remonttia tuli tehtyä eilennä. Kaikki olivat enempi tai vähempi sökönä.. etuakseli oli 40mm sivussa tämän takia..
Etu tikkuihin laittelin myös painetta kun oli molemmissa nollissa Pienellä koeajolla muuttui ajokäytös aika radikaalisti. Takaperän pinjonin laakerit on näköjään yhden ajoreissun jälkeen ihan morot.. pitäö siis molemmat murikat vaihdella vielä. Tai siellä pikku klappi olikin jo. Käsijarru pitäväksi Valojen tsekkaus Takaiskarit vaihtaa (laittaa kiinni) Keulapala ei oo millään rungossa kiinni heiluu hulluna Niin voidaan käydä koittamassa Leimaa Tekemistähän riittää sitten safari kuntoon vielä Perien vaihdot, etulukolle paineilma kytkentä Kompuran asennusta, säiliö ja jotain letkuja löytyy. Bedlokkien kasausta. Ja kaikkea muuta pientä, mitä matkalla tulee eteen. |