![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tänään oli vihdoin se päivä kun se polttoainetankki löyti paikkansa.. Tankin pannat tein 1.5mm levystä.. kai se siellä pysyy. Ens kerralla vielä täyttöputki ja letkut paikoillee sekä suodatin. Traction bar oli parhaat hetkensä nähnyt.. Taka kardaanin joutuu tekee, ei mennyt enään jako kohdilleen kun keskitti sen.. tähän ehkä osas vähän varautua ![]() Myös kardaani jarru aiheuttaa kysymysmerkkiä kun ei tolla gm:n satulalla onnistu kun ei mahdu.. tähän vois heittää vinkkiä jos joku tehnyt hj:n laatikon perään.. Myös parit puslat uusin lehtijousiin ja jarruputket kiinnittelin -polttoaine tankki loppuun. -takakardaani -Käsijarru -flekti -pakoputki/putket -takapenkit Sit varmaan vois yrittää lähestyä konttoria . Pitää taas syttykynttilöitä uusia kun ajelee aina sisään ja ulos eikö koskaan käytä lämpöseks.. mennyt yksi ainakin pimeeksi. Kyl taas tänään mietti vahvasti mikä saa ihmisen aina ryhtymään näihin romuihin ![]() Kai se on se viha/rakkaus suhde.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tänään sai kardaanin tehtyä.. käsijarrua suunnitellaan vielä..
Tankki ja polttoainelinjat paikallaan. Vähän joutui täyttöputkea korjaamaan .. Flekti laitettu paikoilleen. Alavesiletkun anturin koittaminen jäi seuraavan kertaan. Käsijarrun suunnittelu jatkuu ja seuraavaksi pakoputket tekoon ja muut pikku sipistelyt. sen jälkeen varattava aikaa katsastusasemalle, että saadaan ainakin vikalista... vihdoinkin .. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tänään heitettiin "valmis" tuote käsijarruksi kun satula minkä tilasin niin ei oo vielä saapunut.
Öljyt tarkastettiin joka kolosta ja vähän lisäiltiin.. Pakoputket rakennettiin loppuun. Tuli melko hiljaset saundit ei meinaa kuulla, että on käynnissä . Peilit asennettu.. Varasin jo viime viikolla katsastus ajan torstaille 16.2 ,Koska lauantaina olis ajoja tässä lähellä.. haetaan ainakin vikalista jos ei muuta. Ensimmäistä kertaa pääsi näiden jälkeen käymään vähän koeajolla, missä moottori ontui.. ihmettelin jo aikasemmin kun käypi himaan rikkaan oloisesti.. Taas oli 3sylinterin tulppa pimeänä kun otti johdin irti. Uusi tulppa paikoilleen ja ei vaikutusta. Vika korjaantui kun vähän kurkkasin kopan alle.. Nyt jäi vielä viikolle iltapuhteina ilmanputsari ja vedenlämpötila mittari . Tosiaan torstaina on jännä päivä 2009 ollut viimeksi leimalla.. Myös katsastus kuntoon laitettiin korin osalta Huomaa hienot kromipeilit.. Kardaani tärrää rajusti takana kun perän kulma sojottaa rajusti ylös.. Mutta katsotaan kuin meitin käy torstaina .. sen jälkeen on tiedossa niitä radikaaleja ratkaisuja, mitä tuolla ensimmäisessä viestissä oli puhetta moottorin ja käyttövoiman pohdinassa.. siitä lisää myöhemmin 😀 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joko se laki on muuttunut siitä käyttövoiman vaihtamisesta? Eli bensaa et saa muuttaa dieseliksi ja päinvastoin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
On jo 2 vuotta sitten, mutta ennen 1.3.2021 aloitetut projektit voidaan hyväksyä aiemman rakennemuutosmääräyksen mukaisena tämän vuoden loppuun asti. Asiakkaan oma kertomus riittää, ei tartte todistella paperille mitään (Traficomin mukaan näin).
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nonnii.. eilennä oli katsastus.. muutoksissa, ei ollut mitään ihmeellistä prosyyrejä oli jo auton mukana moottorista..
päästötki meni kun vähän sääteli.. Vikalistalle jäi käsijarrun tehottomuus ja korissa täytyy olla etuovet. Näistä tuli siis hylky. Myöskään kuulemma takapenkkejä ei saa pitää paikoillaan kun on katto pois. Niitä ei ollut leimalla paikoillaankaan.. Samalla meni taka akselille levyjarrut. Myöskin otteeseen tuli etupenkit ja takavalot vaihdettuihin osiin.. Tänään aamusella säädettiin käsijarru ja puoliovet paikoilleen.. Jälkinäyttölle jätettiin päivällä ja nyt sitten seuraava katsastus 2025 .. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jes. Onnea leimasta!
![]() Mutta miksi ilman kattoa? Muuten kuin että onhan siinä asennetta käydä helmikuussa leimalla ilman kattoa …
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Vähän näköjään mänt miten sattuu lahtispekalla toi leimahomma (muutoskatsastus hylätty ja viretieto päällä edelleen jne.), mut jospa se siitä.
|