|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
 Lainaus: 
 Mutta sittemmin kun muutettiin landelle, 30km suuntaansa töihin, ei se enää toiminut. Itseänikin vtutti tosi paljon porata päivittäin 60km Jimnyllä maantiellä. Nyt onkin ollut jo 10v kolme autoa pihassa, "ykkösauto", "kakkosauto" ja jimny. Kakkonen on joku tonnin parin ritsa, tällä haavaa Bora, joka kuitenkin on 100 kertaa parempi maantiellä kuin jimny. Ja nelikkoa voi huoletta käyttää, toki sen omaksi ilokseenkin ottaa pois täysin sulilla teillä. 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Moro Suzukitietäjät.. Nyt olis hieman jäykempää kysymystä tiedossa. Eli minkälaista rääkkiä kestäis Suzukin jakolaatikko, jos sen kääntäisi erinäisessä projektissa "väärinpäin", eli syöttäis voimaa laatikkoon takavedon kardaanin laipasta ja ottais vedon ulos sekä vaihteistoon menevältä laipalta, että etuvedon kardaanille menevältä laipalta. Ajatus olisi ottaa Suzukin jakolaatikko ja edelläkuvatulla tavalla kääntää se ympäri siten, että Toyotan jakolaatikon takakardaanin laipalta vetäis kardaanin tuonne Suzukin jakolaatikon persaukseen ja etuveton, sekä vaihdelaatikon alukuperäiseltä laipalta ottais vedot kahdelle taka-akselille.. Eli 6x6nen olisi ajatuksissa. Se Suzukin jakolaatikkohan vissiin on nopealla puolella 1:1 välitteinen. Pikkupuolta luonnollisesti ei tulis koskaan käytettyä. Ja ajatuksena ei olis ihan hullu HC-Offi, kun se aikakausi oli ja meni, toistaiseksi. Mutta kestäähän sen toki pitäis.. 
				__________________ Minulla on huonoja ja hyviä uutisia.. Huonot uutiset on ne, että täällä ei ole mitään muuta syötävää, kuin poronpaskaa.. Hyvät uutiset on ne, että sitä paskaa on paljon. -Reino Hiltunen, Koe-eläinpuisto | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Ota mallia tuolta 6x6 suzukista, kuvista selviää jakolaatikon modifiointi, toki tuolla tavalla toteutettuna pitää kääntää toisen akselin vetopyörästö ylösalaisin. http://www.samurai.terenaky.cz/opravy/sestikolka.htm http://www.samurai.terenaky.cz/obraz...dovka/1339.jpg | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Okei. Pitääpä tutkailla. Kiitos.
		 
				__________________ Minulla on huonoja ja hyviä uutisia.. Huonot uutiset on ne, että täällä ei ole mitään muuta syötävää, kuin poronpaskaa.. Hyvät uutiset on ne, että sitä paskaa on paljon. -Reino Hiltunen, Koe-eläinpuisto | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Millasia tukivarsi ratkaisuja toverit on käyttäny 410 kierrejousilla? Jimmyn varisia näytti saavan jos jonkin näköstä, panhardikin varmaan aika passelin mittanen jimmystä vai käyttääkö rangen kolmiota? Tietysti halvin on tässäkin se avain sana    
				__________________ Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Taakse roverin kolmio on hyvä. Toki kannattaa mallailla suoria nelilinkkejä esim HDJ80/GR patrol ja niiden kaveriksi vaan panhard. | 
|  | 
| Luokat | 
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 | 
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 | 
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 | 
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |