![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kyllähän tuon LJ:n etuperän PITÄISI aika hyvin kestää kun on vielä high pinion mallia eli pyörii niin päin, että hampaan vahvempi puoli ottaa voiman eteenpäin ajettaessa. Itellä oli Hiluxissa ARBin kanssa 4.88 rattailla ja hyvin on kestänyt, yksi murros hajoitettu mutta rattaat ok. Tosin en aivan extreemiä ole ajanut (vaikka murroksen hajoitinkin). Voisko tuo koppa olla hiukan ohutta ainetta, että se sitten ääritilanteissa hiukan elää, en tiedä. Ainakin HDJ:n vastaava on rapiasti vahvempaa tekoa. Eikä pidä vähätellä sitä uusien välitysten sisäänajoa! Hilux 3.0 V6, 35x12.50R15 BFG MT, 1:5.29, El.locks F/R Pajero 2.8 TD-IC A, 31x10.50R15 Nokian LT Hakkap.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: hj-60 etuperä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.07.2006 19:04 | |
| Varoitus: vaahtomuovitelat ei kestä liuottimia | Valko-bandiitti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2006 22:03 |
| Etuperä? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.09.2005 20:01 | |
| läjän etuperä | murikka | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.05.2005 22:13 |
| mikä on kun ei kestä? | dalton | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2005 09:40 |