![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miten laitoi solumuovit? Leikkelitkö jotenkin muotoihin vai vaan taivutit paikoilleen? Liimasitko ja jos niin millä?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Reunoihin ja yläosaan jäi kuvan mukaisesti alkuperäiset vaahtomuovit. Tohon keskiosaan veistelin sitten sopivat solumuovi palaset. Sprayliimalla liimasin tuohon lasikuituiseen istuimen runkoon.
__________________
T: Harri |
#3
|
|||
|
|||
![]() Beadlock
Hieman on nuo beadlockvanteet kiusanneet. Ei voi kiristää niin tiukalle että kestäisivät katupaineet, vaan vuotaa renkaan ja vanteen välistä. Ruuvien lisäkiristäminen taivuttaa kehän sisäreunan sisäänpäin eikä kiristä renkaan ja vanteen väliä vaan katkoo ruuvit. No minäpoika päätin poistaa ongelman lisäämällä uusien renkaiden kanssa sinne sisärenkaat, ensin vaikutti hyvältä idealta, mutta uusi rengas oli kyljeltään jäykempi kuin entinen ja nyt sitten näyttäisi kulutus olevan 10 ruuvia sadalle kilometrille. Jopa niin että Mikkelissä offatessa oli kaksi kehää niin vähillä ruuveilla että renkaiden kyljessä isot patit ja kehät mutkalla. No seuraavaksi ajattelin tehdä amisbeadlockit, eli näyttävät beadlockeilta mutta eivät ole, eli rengas normaalisti vanteen reunan sisäpuolelle ja kehät paikoilleen ilman renkaan reunaa. Vaikutti toimivalta ratkaisulta, paitsi nyt on yksi venttiili mutkalla. No puristan tuon renkaan irti vanteelta ja käännän hieman että venttiili oikeaa, jos tämä ei toimi on aika miettiä seuraavaa ratkaisua
![]()
__________________
T: Harri |
#4
|
||||
|
||||
![]()
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Leikkuuta ensiavuksi jollain firmalla nuo ulkokehät uusiksi
Pikkasen leveyttä lisää ja suoralla reunalla,kestää ihan erilailla |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
T: Harri |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
T: Harri |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Inner Air Lockien tai Staunien asentaminen on niin työläs homma, että ne on jäänyt itsellä käyttämättä. Jos joku muu tekisi rengashommat minulle, niin laittaisin kyllä nämä sisäsäkit paikalleen. Se sisempi rengas toimii hyvin bump-stoppina, vaimentaen osumia kiviin ja juuriin kun ajetaan pienillä paineilla. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
T: Harri |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Trialiin aihio tai valmis auto | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 06.02.2012 13:31 |
Myydään / Vaihdetaan valmis safarireki tai katumaasturi | Valko-bandiitti | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 07.04.2011 13:12 |
Myydään valmis suunnistus läppäri | junnu78 | O/M/V Muut | 4 | 27.12.2010 19:12 |
0.VALMIS OFFIAUTO | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.07.2007 15:00 |
OMEna VALMIS!! | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.03.2004 13:27 |