![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Marko Nyt tavoittaa myös whatsappilla. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
E. Kattokaas huvikseen mitä maksaa tommoset 4matik Eemelit Saksassa…
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 12.04.2022 21:20 |
#3
|
|||
|
|||
![]() w124 korimallin 4-matic tuli joskus 85 vai 86?Lainaus:
"Bussisisustus" vito; siis verhoiltu tavaratila laseilla, ilman penkkejä, oli Vehon timanttivaihdokki? ja muutaman vuoden ikäinen: Autolla ei saanut etupyöriä sutimaan lumisella/jäisellä hallin pihalla: Takaset kyllä sutivat ja jarrut lämpesi.... (Viton ja hodarin vetokoukut yhdessä räikkäliinalla) Ja vehon mielestä autossa ei ollut mitään vikaa, joka olisi mennyt takuuseen. Ainut neliveto vito, millä olen ajanut, olikohan yksilövika? Ja huomattavan huono menemään lumessa, esim. verrattuna 4 veto Portteriin. Tuo ML mersun 4-matic; onko sama kuin vitossa? vaikka olisi, niin vois toimia paremmin, kun enemmän painoa takana? p.s tuo w124 4-matic toimi tosi hyvin, tuli nostettua aika raskasta venettä huonosta luiskasta, ilman mitään ongelmia. (aavistuksen takarenkaat lipsui, että sai pidettyä jäykän nelivedon päällä) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli jos seinää vasten ruovittaa niin totta munassa silloin takapyörä supattaa. Ja siltikin kaikki muutkin pyörät välittää voimaa maapalloon.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä olen 4-matic vitoja nähnyt talvikelissä niin on se huono menemään. Eikös vito ole perustekniikaltaan etuvetoinen? Tuo mersun hydraulinen lukkoperä on kyllä hieno keksintö toimiessaan. Ilmeisesti kallis valmistaa kun ei ole uudemmissa käytössä. Mistä kohtaa Möllistä löytyy se kallis vika tai hankala ruostekohta?
__________________
Marko Nyt tavoittaa myös whatsappilla. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eka korimalli oli, seuraavat takapotkuisia.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Takajousia vaihdettiin kahdesti, ehkä tuolla vetokäytöllä oli osuutta asiaan. Tosin myös molempiin eemeleihin on vaihdettu jousia vaikkei niissä ole edes koukkua. V8 on se kallis vika. Itse sain hankinta ohjeeksi että ei semmoista. Tämä siis vain kuultua. Niitä hölmöyksiä on mm.tankin täyttöaukko, johon suomimallin pistooli ei sovi kuin huonosti, ja jos D mittarissa on se etämöykky siinä kärsässä niin vielä huonommin, vasen polvi aukaisee mukitelineen melko usein, ja tavaratilan lattia on hassun muotoinen kun selkänojat kaataa. Ja muita jenkkilaatujuttuja. Toki meitsin mölli oli kait Itävaltamalli tms. Kytkin siihen vaihdettiin, ja ilmastoinnin kompura kerran ja toisen kerran pelkkä kytkin. Ja kaikkea pientä mitä nyt sen ikäiseen autoon pitää parsia. Niin ja käsijarru on melko paska. Semmoinen kahvikupin kokoinen rumpu ei salli yhtään liikkeessä tapahtuvaa jarrun päälle menoa tai sen päälle unohdusta. Hintaisekseen hyvä auto. Ostaessa maksoi muistaakseni 6000 ja saman ikäiset Toyotat alkaen 16000. Kuitenkaan omistusaikana tuo hintaero ei täyttynyt remppakuluilla tms. Eikä sitä ilmaiseksi tarvinnut pois antaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eipä löytynyt sopivan hintaista mersua sopivan haku matkan päästä niin tuli sitten vm.2003 Terrano 2.7 dieseli. 7 hengen henkilöauto, makustellaan veroja nyt hetki ja katsotaan lähteekö takapenkit.
__________________
Marko Nyt tavoittaa myös whatsappilla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj 61 kysymyksiä | Valtsuuv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.11.2017 11:13 |
kysymyksiä 2l-t | 60lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.02.2012 21:34 |
Kysymyksiä HJ-45:stä | burton | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2009 16:04 |
2LT-II kysymyksiä | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.08.2006 13:15 |
Kysymyksiä 86:sta | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 15.10.2002 09:02 |