![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Se on tasavirtakone ja suotavaa olisi saada vaihtovirtaa. Oletan että nyt puhutaan niistä pienistä kannettavista salkkukoneista. Teoriassa pystyisi hitsaamaan jos laittaa elektrodin + -napaan, mutta silloin se kuumuu niin nopeasti ettei taida olla käytännössä toimiva. Tietty voihan sillä koittaa puikolla hitsata alumiinia, mutta taitaa sekin olla aika turaamista.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
No niin.. Tilanteet muuttuu.
Eli tarkotus jättää tuo tojotan kasivimputin syrjään(ostaja on jo löytynyt) ja hommata joku "oikee" kasi mikä kestää epänormaalia käyttöä.. chevyn 454 tjsp. Sit kysymys lootasta. Th400 vai joku muu?? Pitäis kestää yli 600hv tehot painavassa laitteessa ja isoilla renkailla. Sen oon käsittäny et Th350/700 ei niin vahvoja mitä tuo 400. Ihellä ei sit mitään kokemuksia näistä, eikä jenkkivehkeistä muutenkaa.. Tarjotakkin saa laatikkoa.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Letukan isolohko on varmasti hyvä noille tehotavotteille. Tai sitten modernimpi ”ls” kone ja ahdin. Th400 noilla tehoilla järkevin. Th350 saa kestämään myös, mutta ei se 400 mikään kallis aihio ole, joten ei syytä käyttää Th350 kun semmoista ei valmiina ole. Th700 unohda suosiolla. Jokainen lootavaihtoehto vaatii kunnollisen turbiinin ja ison jäähyn öljyille.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Miks pitää hyvä kone vaihtaa pois?
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyllä isolohko Chevy moottoria kans alkaisin miettiin tai tosiaan LS mottia miettiis tehon lähteeks.
TH400 laatikko tuolle painolle ja teholle/väännölle. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juu.. Tällä reseptillä männää.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Koska se on liian tiukilla näi painavas kikottimes. Renkaatki tulee olemaa traktorikuvioiset, jotkut 125cm korkeet.
Tähä tarvitaa vääntöä ja sitä isolohkosta löytyy ja onha siinä se äänimaailma aika lailla erillaine ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Soitin yhelle näihin jenkkilootiin perehtyneelle.. Eli heti kun löydän tuon th400:sen, niin se lähtee kunnostettavaks ja vahvistettavaks. Turbiinin vahvistelee myös.. Se vielä epäselvää mille stallille tuo tulee. Ehkä joku 2500 kantturoissa.. Sellasen järkevän ajettavan ku sais. Jäähyttimelle on paikka jo valmiina, puuttuu enää se jäähytin ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jäähyksi mahdollisimman iso..! ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mitä hyvää tollasessa tojolexus koneessa oikeasti olisi tässä käytössä? viri ja varaosien saatavuus? hinta? koko? paino? teho? vääntö?
Varmasti hienosti kehräävä motti pukumiehen edustusautoon, mutta rähinämottia kuraspooriin kait tässä kaivattiin?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |