Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pillimehu
tälleillalletallissatapahtui... kutenkuvasta näkyykin niin topicin päätähden peltiosat eivät olleetkaan aivan bolt-on...
kuskinpuolen lokasuoja kun eimeinannut suostua yhteistyöhön muiden peltiosien kanssa eisittenmillään... naamataulun paikoilleenkasaamisen jälkeen liitos koripulkan suuntaan irvisteli susilauman lailla... ratkaisumallina vetää kokoroskaa liimapuristimilla taaksepäin jolloin kokoroskan sai vedettyä astinlaudan päällisestä liitoksesta pulteilla pakettiin... silläseurauksella ettei lokasuojan sisäinen kannatinkaari senjälkeen ollut enää lähelläkään rungon OEM-kiinnitysreikiään... jonkajälkeen kokoroskaa ryhdyttiinkin ratifioimaan hallitunkilla nostamalla ja hi-liftillä vetämällä...
silläseurauksella että ryskeen ja paukkeen tauottua pultit pääsivätkuinpääsivätkin penetroitumaan rungon vastinmuttereihin...
silläseurauksella että summasummaarum olikuin kassakaapin sulkisi...
[entiedä onkototta mutta olenkuullut ISO jenpoikien kertoneen etteivät bj:n peltiosat ainaolisi veljeksetkuinilvekset???]
|
Joskus BJ45:n kanssa samantyyppisen ongelman kanssa taistelin. Uudet lokarit ei meinanneet istua millään.
Aikani kirottuani ja kiinnitysreikiä isonneltuani tajusin, että jousien takakiinnikeiden takaa pukkien varaan nostetun keulan paino väänsi runkoa sen verran mutkalle, että lokarit ei käyneetkään reikiinsä... Renkaat takas paikoilleen ja putkit pois, niin lokarit sattui justiinsa kohilleen