![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jo auramies evp:nä sanoisin että etsi sähköpumppupaketti niin saat ominaisuudet kohdalleen. Jos haluat simppelin niin tuo sylinteri kuikkaan ja sisäkkäin menevät putket ja tappi. Jos taas haluat olla erilainen nuori, niin tee se pallohanaviritelmä. Sähköhyrauliikka on ihan Ok. Sillä on menty reilu kakskytävuotta. Ja sikana.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Voisiko tuossa käytössä sylinteri toimia jopa niin että letkut vaan yhteen ja väliin auki/kiinni venttiili. Venttiili auki niin voi auraa liikuttaa ja venttiili kiinni niin aurakin lukittu.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ei toimi, sylinterissä en eri tilavuudet veto- ja työntöpuolella koska männänvarsi.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jos siinä on kaksi identtistä sylinteriä, joilla vielä identtiset kiinnitykset jotta liikerata on just sama kummallakin puolella. Sylinterit yhdistäviin letkuihin sitten ne hanat.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sylkyt eri päin rinnakkain. Letku männän alta männän alle ja toinen letku varren puolet yhdistämään. Pallohana jompaan kumpaan letkuun.
__________________
Jukka |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Laita tommone joka sytkälle niin ei tartte ihmetellä. Edit: Vapaa liikkuvuus ei kylläkään toteudu. Edit: Parempi linkki https://www.hydrauliikkakauppa.fi/tu...kkoventtiili//
Viimeksi muokannut Patu925 : 29.10.2021 13:23 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
6/2 sähköohjattu vaihtoventtiili(2 reikää tulppaan) ja pieni säiliö johon tulee oma letku vaihtoventtiilin läpi kummaltakin puolelta mäntää. Vaihtoventtiili voi toki olla mekaaninenkin jos tykkää ulkoilla. Säiliö huolehtii varren aiheuttamasta tilavuuden muutoksestä. Paineakku ei tässä oikein toimi, koska pukkaa varren ulos sylinteristä.
Sähkösellä vaihtoventtiilillä vapautus onnistuisi hytistä, ja penkkaa vasten pökkimällä saa säädettyä kulmaa. ne pallohanat toki toimii manuaalisena versiona yhtä hyvin kuin vaihtoventtiilikin.
__________________
www.OFFROADOULU.com Viimeksi muokannut Rak : 29.10.2021 19:15 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hydraulisylinterin tiivisteiden vaihto Tampere | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.06.2020 18:08 |
| Syöttöpumpun lukitseminen | Nevakiitäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.03.2011 06:28 |
| Hydraulisylinterin lähtöjen asento | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.11.2010 20:59 |
| Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |