![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Samurain jakolaatikonvaihteet ei pysy päällä??Mistä johtuis kun jakolaatikon vaihteet ei pysy päällä, Vauhti kun kasvaa ni hyppää vapaalle ja kerran joutu vaihekepin irroittamaan ja laittaa kohillee kun meni täysinjumiin se keppi ja laatikko jäi vapaalle
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siirtäjän haarukka tai akseli taipunut
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onkos näissä suzukeissa gv 05-15 2.0 bensoissa. Ihan pakettiin kuuluva tuo takapäästä n.70km/h jälkeen tuleva vieno ääni,joka kuulostaa etäisesti pyörän laakerin ääneltä. Muuten olettaisin laakerin ääneksi,mutta nyt käynyt 3 samanikäistä ja n 200tkm ajettua kokeilemassa ja kaikissa kuulunut tuo samainen ääni.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onko kellään muuten tietoa, paljonko sj410 maksoi 80 luvulla uutena?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vuonna -85 SJ410 maksoi 53980mk. Hinta löytyi TM 6/85 koeajosta. Tässä kerrottiin myös maastureille vuoden -84 alusta tulleesta 30% autoverosta, johon Suzuki kuulemma osasyyllinen! Tulikohan siitä liian suosittu?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eli aika hyvin on pitänyt sj:kin arvonsa vuosien mittaan kun nettiauton tarjontaa katsoo
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Varmaankin jokapaikassa löytyy tieto, mutta minä en sitä sitte täältä löydä. Elikkä hiluxin akseleita jos himoitsee sj413:n alle, niin riittääkö suzukin jarrupääsylinteri? Onko kenties jotain muita toteutuksia, kun suoraviivasesti toyotan jarruttimilla?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Päivätty 6.9.1986 ja SJ 413 on kaupan kohteena. Kauppahinta lisävarustein on ollut tuolloin 66 450 markkaa. Lisävarustesarakkeeseen on kirjattu: Lohkolämmitin sisäpistorasialla, varapyöräpussi sekä napalukot. Näähän oli uutena kiinteillä etunavoilla, jotka on seuranneet tuon auton mukana koko matkan. Sen sijaan alkuperäiset mustat muoviset napakupit on jääneet matkan varrelle, koska niitähän ei ole pystynyt napalukkojen asennuksen jälkeen enää etupyöriin laittamaan. Jos jollain kulkee tallin nurkissa paria kappaletta SJ:n alkuperäisiä muovisia napakuppeja (keskeltä kiinni pultilla) ja niiden asennusrautoja, vois MYYDÄ ne minulle.. ![]()
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No tässä tapauksessa en ala tinkimään.
![]()
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |