![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mä olen miettinyt Samin oikeudenkäyntiä sen jälkeen, kun joku ajaa kännissä tämän kylkeen ja Sami saa murhatuomion ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja mikäli on, niin sitten näyttää pahalta! Ei pelkkä tappo, tahi törkypahoinpitely vaan rikos niin ihmisyyttä vastaan, (abaut puoli holokaustia) ja jatkettu sekä harkittu ympäristörikos (jolla tuhottu taas vähintään 10% Amazonin sademetsistä) tahi https://fi.wikipedia.org/wiki/Luonnonsurma koska elvytetty alkuperäis kuntoonsa moinen tuomiopäivän saastuttaja! En perkele kyllä raaskisi tuolla/moisella ajella. Jos en itse "museoituna" pitäisi, niin myisin maailmalle hyvästä hinnasta ja ostisin vähemmän sääliä kaipaavan käyttiksen, sekä uuden "navetan tauksen" projektiksi kun koska aikaa, resurseja ja ennen kaikkea PIETEETTIÄ löytyy!
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai siitä mulla tuomiota tule, jos kännissä ajava kuolee kolarissa saamiinsa vammoihin, jos mulla on vaikka orkkis tunkin varsi kädessä ja se lentää kolarissa kuskin ohimoon
![]() Uutta projektia oon miettiny, mutta ku tämä autoilu tuntuu menevän niin hankalaks, nii saa nähä viittiikö enää alkaa millekkään. |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli tästä mieleen kun vuonna 1989 käytiin faijan kanssa rintajoupilla uutta hj61 katsomassa , hinta neuvottelut oli hieman kesken kun Rauno R-J pyysi automyyjää laittamaan auton valmiiksi käyntiin (talvi aikaa)koska pian kaupat syntyisivät ja näin kävikin,oli se juhlallinen hetki 10v pojalle lähteä uudella grafiitin harmaalla maasturilla kotiin. Vuotta myöhemmin hj61 vaihtui hdj80 joka vieläkin on talossa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Fiiatista tuskin tuli enää kalua tuon jälkeen. Onko kyseinen hodari sama, joka seisoo siinä korjaamon katoksessa?
Viimeksi muokannut Samppahj : 13.09.2021 10:50 |
|
|||
|
|||
![]()
Kohta soittavat Toyotan tehtaalta haluavat museoonsa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Myy hiekoille. Saa paremmat rahat. Saudeille muutkin harvinaisuudet ovat päättyneet.
Esim tämä: https://www.google.fi/amp/s/www.busi...-2019-12%3famp |
|
|||
|
|||
![]()
Kunnioitan kyllä pedanttia tapaaa kunnostaa tämä
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos. Joskus tuntuu, että joidenkin mielestä pyhäinhäväistys entisöidä HJ, eikä SOA, Bokkerit ja lyhennys
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Takapihan löytö????? | H_Nietu | Chit-Chat | 15 | 24.11.2011 18:43 |
Vuokrata halutaan Talli,tallipaikka,katos, navetan takunen | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 0 | 28.11.2010 22:30 |
hj 60 -86 johto, mittaritaulun takaa, kiire! | -roadwarrior- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.02.2008 16:47 |
"Löytö tavaraa" | Tojo4wd | Chit-Chat | 4 | 18.09.2007 08:06 |
M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |