Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.01.2021, 19:02
Macke Macke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 14.12.18
Sijainti: Porvoo
Perusasetus

Hymyilyttää kelit tällä hetkellä, Jeeppikin menee kasin avittamana vallan kivasti tuolla Kädettömiä urpoja nyt tietty voisi vähentää liikenteestä, mutta jeesaa kovasti kun pysyy mahdollisimman hanakasti kehäteiden ulkopuolella niin niitä ei ole niin paljoa ympärillä...

Vastaa lainaten
Vanha 14.01.2021, 19:28
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Perusasetus

Eli muut kuin maasturikuskit ovat automaattisesti kädettömiä urpoja?

Toiset joutuvat ajamaan taajamissa töihin päästäkseen ja työkseen.
Vanha 14.01.2021, 21:20
Macke Macke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 14.12.18
Sijainti: Porvoo
Perusasetus

En mä niin kirjoittanut. Urpoja löytyy ihan maastureidenkin ruorin takaa varmuudella, niin kuin kaikkien muittenkin kinnereiden piiristä. Se mitä tuossa lukee on se, että pk-seudun ulkopuolella niitä urpojakin on vähemmän ratissa. Se johtuu ihan pienemmästä liikennetiheydestä.

Mä olen vimoset 25-vuotta ajellut ihan liian tiheästi hellstinkyssä tai niissä ympäröivissä kaupungeissa duunien takia, ja siellä nyt vaan sitä tötöilyä on enemmän kun on enemmän autojakin. Ja joo, olen myös sitä mieltä että tänäpäivänä iso osa kuskeista on sellaisia ettei niitten tarttis autolla lähteä mihinkään jos on mitään muuta kuin kirkas taivas ja kuiva asvaltti.

Näkemyksethän on toki subjektiivisia, pysyn omassani koska se on muodostettu ihan kokemuspohjalta.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Land Cruiser 90/120/FJ Cruiser takajarrulevyt -MaTTi- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.04.2019 19:02
Myyty Land Cruiser 120/FJ Cruiser vetokoukku -MaTTi- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.11.2018 21:56
M: Osia Maastureihin ! Lada/Nissan/Mitsu/toyota/Suzuki/Daihatsu. ( uusia osia lisätty Artzi_ip O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 32 22.01.2012 01:28
Jeep tuli taloon... offipete Maasturiprojektit 20 04.04.2008 18:25
chevy, tuli väärään osastoon.ei enää myynnissä REPE O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 01.04.2006 02:05

Sivu luotu: 14:10 (GMT +2).