![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tarviipa ottaa kuvat kun auton saa halliin. meinaatko että kuvasta näkee jos on karvan kaareva.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaan onko ristikot oikein. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
miten ristikot voi olla väärin
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joissakin tarvikeristikoissa on lukitus sokat liian ohuita eivät keskitä niveltä.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Löydätkö kuvasta virheen?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Pajero 2.8 sammui tallin eteen eikä suostu menemään sisälle
Pajero on tällä hetkellä pois liikenteestä ja kävin tuossa metsäautotiellä sitä vähän ulkoiluttamassa ilman ongelmia. Kun pääsin takaisin kotipihaan tallin eteen, sammui siihen kuin olisi virta-avaimesta sammuttanut. Pari kertaa pienen odottelun jälkeen käynnistyi muutamaksi sekunniksi ja sitten ei enää ollenkaan.
Tutkittua: -käsipumpulla nousee suodattimelle kun ilmausruuvi raollaan. En tunne polttoainejärjestelmää erityisemmin, kun ei ole tarvinnut rassata. 300 tkm ajettu, ei ole riskannut aiemmin. Mitä olisi seuraavaksi tutkittava? Edit: Siis tankissa ei ole polttoainepumppua, sinne menee vain kaksi putkea. Onko polttoainepumppu syöttöpumpun yhteydessä vai missä? joo, kuuklailen kyllä.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ Viimeksi muokannut HiluxMan : 03.01.2021 11:41 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mittaa tuleeko sammutinsolenoidille jännite kun virrat on päällä.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Joko ajonesto (jos on) tai suurempi ongelma?Lainaus:
Jos ajonesto päällä, niin mittaristossa yleensä palaa merkkivalo, se miten sammuu pajerossa, ei tietoa. Yleisimmät viat ajonestossa ovat sen virtalukon (ympärillä olevan-) kelan vauriot, ja toinen on se, että avaimenpäässä oleva siru menee rikki tai jopa katoaa (avaimesta puuttuu pala) Kokeile toisella avaimella! Jotkin autot toimii niin pitkään, että sammuttaa tai akkujännite käy alhaalla esim. sähkövinssillä, vaikka ajonesto rikkoutuu. Tuon "siirtopumpun" voi testata helposti, ota tankkiin menevä paluuletku (siis se, jossa ei ole suodatin) ja laita se kirkaalla muoviletkulla kanisteriin tms. Jos kaikki kunnossa, niin paluu virtauksessa ei ole kuplia, ja paluuvirtaus on startatessa aika voimakas, vois verrata terveen miehen kusemiseen? siis ei tippase, vaan jatkuva, litraa/tunti hankala arvata, mutta jos tulee liian vähän, niin yleensä ongelmina on ensisijaisesti väännön puute.... ps. Mikä ja minkä ikäinen Pajero? |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |