![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuntuu olevan ...Tietäjät, rakentajat ja kokijat kiven alla.... Onneks sain tänään yhteyden sellaiseen.... Aluks kartoitan tilanteen etupalkin modauksella, etuperän kiinnityksen suhteen..... Eli murikka ja ohjauksen osat siirtyy tarvittavat eteenpäin ja muu koittaa pysyy paikoissaan...... Tai sit koko palkin kiinnitys eteenpäin tarvitavan määrän mukaan ja moottorin korvat sen mukaan modattuna et ne pysyy paikallan...... Keskittävä pulikka sorvissa kardaanin ja laipan väliin... samoin ohjausaxulan jatko.....mahdollisuuksien mukaan. Vaikka kahest akselist jatkoholkilla hitsattuna. Ja jos kombinaatio vaatii niin siirretään yläpäitäkin eteenpäin. Ja sen jälkeen lisäillään korotus pulikat..... Jos tarvii.... Mitä matalampana pysyy niin sen parempi. Ei oo nii kaatumatautinen..... Ja takapää ei tarvii kun piirtolinjat mistä otetaan tarpeettomat pois. Näil menneään aluks, ja ongelmiin törmättäes korjataan tilanne, tavalla tai toisella.... Eikä tää oo eka kerta kun on joutunut oleen "foliohattuna" tost edellisestä on jo kulunu vuosii....tai kymmenii.... ps. Jo 1980 luvulta nuorena nöösinä kaikenlaisten nelipyörästen kulmia nosturilla mittarit kiinnni säätäneenä..... Jos ne ei mee sinne mihin pitäis niin ne laitetaa sinne mihin ne kuuluu......prkl....
Viimeksi muokannut uteiN_H : 16.11.2020 22:00 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Yber alles ja tarvittavat romut talles.....
Tänään pääs purkaan viimeset.....
Eka versio tehdään helpoimman kaavan mukaan.....Eli alatukivarsien modauksella.... ja Lassen yläpää muutoksella. On ollut riittävasti kahvii ja tupakkaa....tuumailla. Eli bolt on tukivarret modataan niin että ala pallo tulee kiinni ton 5 cm eteenpäin ja alaspäin eli tukivarren alapintaan...... Eli alatukivarsi ei roiku niin alaal ja korottaa jousta ton alatukivarren vahvuuden verran. Ja toinen hyvä syy... Pysyy alatukivarsien geometria originaalina ja orginaali kiinnityspisteissä. Vetari ei paikkaansa katsele, jos ei pohjaa Ja etuperä paikassaan ettei tarvii jatkaa kardaania laipalla. Ja Lasse osas kertoo et nivelet voi pohjata. Toi täytyy tarkastaa.....Rajoittaa tai nivel käyttää auki ja snurrata lisää liiketilaa..... Huomenna alkaa modaus....Ekaks piirretään alapallon kiinnitys jako muutos levyjen polttaa varten ja sen jälkeen plasmaleikkurin kipunoilla..... Ja ton jälkeen tulee hahmollensa ylä- ja alapinnan muutoslevyjen ulkomuodot. Näillä mennään. Ja ekas testis kertoo sen kuinka onnistui..... Jos kävi VituiksMan nii korjataan sen mukaan ja tehdään versio 1.1 ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut uteiN_H : 24.11.2020 19:16 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota tietäjät auttakaa. | Rocky_Hartsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.05.2011 21:26 |
Myyty Suzuki Vitara -95 | s@rtsa | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.02.2011 16:54 |
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |
suzuki samurai hyytyilee taas, auttakaa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.02.2006 18:43 | |
Suzuki-tietäjät hoi ? | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.05.2004 12:51 |