Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2020, 17:44
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Viestit: 25
Perusasetus

Rj70 -91 tuli sähkö ongelma seuraavanlainen. Kun auto käynnissä ja laittaa puhaltimen päälle syttyy mittariston merkkivalot palamaan,mutta puhallin ei pyöri,jos auton sammuttaa kaikki toimii oikein. Myös jos auto käynnissä laittaa vilkun päälle rupeaa merkkivalot ja katkaisimien valot vilkkumaan vilkun tahtiin,mutta auto sammuksissa toimii oikein. Laturi mitattu lataa oikein,akussa virtaa on, ja kaikki sulakkeet ja releet mitä löydetty käyty läpi,mutta vikaa ei löydetty,oisko kukaan muu taistellut samanmoisen ongelman kanssa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.10.2020, 19:00
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Olisko maadoitus poikki jostakin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.10.2020, 19:27
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Viestit: 184
Perusasetus

Saakos jostain etuovien sisäpuolen alareunaa korjaupeltinä?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.10.2020, 20:08
Jull Jull ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.08.05
Sijainti: Lieksa
Viestit: 654
Perusasetus

75:ssä on sama oven alaosa, enkä löytänyt mistään, maailmaltakaan korjausosia oviin. Paikallisessa peltiliikkeessä kanttailin mallin mukaan korjauspala-aihiot.
__________________
BJ75
SLCK #274
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.10.2020, 13:09
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Viestit: 25
Perusasetus

Mistä saisi virtalukon pohjan rj70. Marmorilla 162euroa . Sekään ei haittaa,jos ois varma,että siinä vika,mutta kun ei ole.
Tarvikeliikkeet eivät löydä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.10.2020, 14:05
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.962
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
Mistä saisi virtalukon pohjan rj70. Marmorilla 162euroa . Sekään ei haittaa,jos ois varma,että siinä vika,mutta kun ei ole.
Tarvikeliikkeet eivät löydä.
Esim. Partsouq
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.10.2020, 14:55
Jull Jull ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.08.05
Sijainti: Lieksa
Viestit: 654
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
Mistä saisi virtalukon pohjan rj70. Marmorilla 162euroa . Sekään ei haittaa,jos ois varma,että siinä vika,mutta kun ei ole.
Tarvikeliikkeet eivät löydä.
Joo Partsouqista näköjään löytyy. Reilu 80 euroa jää veroineen toimituksineen hintaa.

https://partsouq.com/en/search/search?q=8445060120
__________________
BJ75
SLCK #274
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.11.2020, 16:13
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Viestit: 25
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jull Näytä viesti
Joo Partsouqista näköjään löytyy. Reilu 80 euroa jää veroineen toimituksineen hintaa.

https://partsouq.com/en/search/search?q=8445060120
👍
No niinpä näkyy olevan, mutta vika löytyikin kuin löytyikin maattoviasta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).