Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 03.10.2020, 14:11
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.115
Perusasetus

Joku joskus kyseli tällä foorumilla, mitä Hiluxin rattiakselille on tehty korinkorotuksen yhteydessä?
Tällekin löytyi ajanmittaan vastaus: Ei mitään.



Rattiakseli oli kiinni aukon alalaidassa ja läpivientikumi antanu periksi. Jalkatilassa reikä ulkomaailmaan. Tuohan tuolla on varsin kolkottanu, kun sopivassa nimismiehen kiharassa
Rattiakseli osuu pellin reunaan.
Tähän on varsin helppo ja nopea korjaus. Tuota mustaa läpivientipeltiä voi laskea kolmisen senttiä alaspäin ja porata tulipeltiin uudet reijät, jonka jälkeen akseli on taas keskellä läpivientikumia.
Vähän oli tarkoitus alareunasta avartaa myös tulipellissä olevaa aukkoa, mut paineilmapistosaha otti sopivasti lopputilin ja täytyynee myös käväistä ens viikolla Toyotatiskillä kyselemässä uutta läpivientikumia.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hdj kk laakerien pelastus paineakulla?? Häänrik Tekniikka & Jutustelu 18 13.08.2013 11:28
Hiace käyttäjille/faneille pelastus Byrocrat Chit-Chat 20 02.06.2013 16:17
Suunnistuskisojen pelastus???????? VooDoo Jeep Tekniikka & Jutustelu 147 29.10.2011 21:29
Käyttö/offipajero Ryyppyde Tekniikka & Jutustelu 15 10.11.2009 16:26
Toyotan pelastus/ Pylpyrä on hieno laite! Höpö Chit-Chat 4 26.01.2007 00:09


Sivu luotu: 06:32 (GMT +2).