![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#20
|
|||
|
|||
|
Mites noita alati kasvavia tehoja hyödynnetään foffossa..? siis kun tehottomammatkin (suhtellista tuo "tehottomuus"!) menevät mäen ylös sutien jengat tapissa, niin mitä hyötyä on enää lisähepoista. Vai suditetaanko sitten vielä isommalla vaihteella / pitemmillä perävälityksillä? eli lisää kehänopeutta renkaaseenko?
Vai korkeampaa "melaa" renkaaseen ja sitäkautta enempi soraa taivaalle?!? Minkälaisia perävälityksiä noissa yleensä muuten käytetään, onko "normaalia" jakovaihteistoa, käytetäänkö alennusvaihdetta vai ajetaanko nopealla nelivedolla? Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M/V FORMULA | O/M/V Muut | 0 | 31.05.2006 10:30 | |
| Formula Offo BMW | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.05.2005 10:12 |
| M: Chevy 383cid Formula offo pannu TAI KOKO JEEPPI | Jare | O/M/V Muut | 13 | 10.11.2004 20:45 |
| Palautetta PS.comin offo palstasta | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 31.12.2003 10:13 |
| Formula Offroad | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.08.2003 07:46 |