![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Sama rakenne on esim 95% etuvetoisista autoista... Ei yhtään mitään erikoista tuossa rakenteessa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hola.
Ei tätäkään ole unohdettu. Hiljaa hyvää tulee. Kaikkea muuta on kyllä turattu. Portaaleihin liittyen viime aikoina on opeteltu paljonko spooreissa ja hammasrattaissa pitää ottaa huomioon karkaisun vaikutusta tilavuuteen (halkaisijaan). Eli paljonko spooriin pitää koneistaa välystä/ahdistusta, että lopputulos karkaisun jälkeen on hyvä. Kiitokset Gearmotivelle yhteistyöstä. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hola.
Ei tätäkään ole unohdettu. Hiljaa hyvää tulee. Kaikkea muuta on kyllä turattu. Portaaleihin liittyen viime aikoina on opeteltu paljonko spooreissa ja hammasrattaissa pitää ottaa huomioon karkaisun vaikutusta tilavuuteen (halkaisijaan). Eli paljonko spooriin pitää koneistaa välystä/ahdistusta, että lopputulos karkaisun jälkeen on hyvä. Kiitokset Gearmotivelle yhteistyöstä. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kokemuksen syvällä rintaäänellä....Lainaus:
Ja nää tällasel säädöl saa todellisuudes HD käyttöö..... Mut tolla kulmien säädöl saadaan vehkeet rauhallisiks. Pienet vetopyörät ja ja vetarit ei oo tosta moksiskaan.... Hyvän karkaisun ja riittävän välyksen johdost. Ne vaan löytää paikkansa ku hioutuvat toisiinsa...... Ja puhutaan +200, 300, ..... tai enemmän tehoista. Ku vehkeet tarvii saada meneen suoraan soralla tai assulla Ei oo koskaan porsinu vetarin ja pienen poskipyörän spoorist. Ja tohon ku lähetään niin välys pitää olla sopiva(riittävä). Laskukone sen kertoo..... Vetarit niin hyvii... et kestää kiertoo....ja pientä taivutusta edes huomaamatta sitä muistinsa vuoksi. Yleensä paskoo pieni- tai isovetopyörä. Ja nääkin sitä harvemmin mitä paremmin säädetty. Ja toi auraus on tapauskohtanen alustasta, voimasta ja käyttötarkoituksest riippuva. Hiuksiahalkovat saa ottaa kantaa...... Noin ne hammaspyörätkin naitetaan öljys hiottuna toisiinsa. Krymppi/kutiste sovitteis pillunkarvaakin tarkempaa..... Hyvii koneistus- ja mittavehkeitä unohtamatta. Viimeksi muokannut uteiN_H : 30.08.2020 19:43 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Missä kohtaa tämä projekti etenee?
Joko on jotain koe ajettavassa muodossa? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole projekti edennyt, motivaatio hukassa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja aika
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo useampaan vuoteen tullut näitä katteltua, mutta tää homma on jo puolivoittoa tekemisessä. Ite suunnittelin joskus Toyotan jäykälle akselille bolt-on sarjaa, jonka takana saisi jarrukilven 4-pultin kiinnityksellä kiinni ja vetariin tulisi lyhennys palikka. Oman navan saisi etunavan osilla kiinni boksiin.
Etupäähän olisi pitänyt tehdä valumuotit uudelle kääntömaljalle ja hinta karkasi liikaa, ettei ollut enää järkeä koko hommassa/ harrastajat semmoisia maksa |